Сучасні соціологічні методи маркетингових досліджень

Освітня програма: Соціологія

Структурний підрозділ: Факультет соціології

Назва дисципліни
Сучасні соціологічні методи маркетингових досліджень
Код дисципліни
ВБ1.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
1.1 Знати методологічні основи кількісних та якісних соціологічних досліджень. 2.1 Вміти демонструвати навички аргументованого представлення власної думки, компетентної та толерантної дискусії з опонентами. 2.2 Вміти виявляти, діагностувати та інтерпретувати актуальні проблеми соціуму на національному та міжнародному рівнях. 2.3 Вміти професійно готувати усі види звітних документів та наукові публікації за результатами соціологічних досліджень.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати понятійно-категоріальний апарат економічної теорії. 2. Вміти працювати з комп’ютером, знаходити наукову інформацію у Інтернеті, вміти інтерпретувати дані. 3. Знати методи збору та аналізу даних в соціології.
Зміст навчальної дисципліни
1. Маркетингова інформаційна система та маркетингові дослідження. Методологічний розділ програми маркетингового дослідження. 2. Методичний розділ програми маркетингового дослідження. Визначення вибіркової сукупності у маркетинговому дослідження. 3. Процедура вимірювання в маркетингових дослідженнях. 4. Метод опитування та його різновиди. 5. Метод спостереження та метод експерименту. 6. Контент-аналіз та метод desk research в маркетинговому дослідженні. 7. Тестові методики home-test, hall-test, специфіка їх використання. 8. Методи фокус-групи та case study, специфіка їх використання в маркетингових дослідженнях. 9. Вивчення зовнішнього підприємницького середовища. Завоювання переваг у конкурентній боротьбі. 10. Вивчення поведінки споживача 11. Дослідження ринку та нового товару в маркетингових дослідженнях. 12. Математичний аналіз даних маркетингових досліджень. Підготовка підсумкового звіту.
Рекомендована та необхідна література
1. Малхотра Н.К. Маркетинговые исследования. Практическое руководство. 3-е издание. .- Изд. Дом. «Вильямс», 2002.- 957 с. – с. 25-226, 315-604, 844-867, 888-921 2. Близнюк С.В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку.- Київ: Політехніка - 2009, 384с.[Стр 3-40] 3. Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового. – К:Вид.група КМ-Букс, 2018 – 208. .[Стр 12-19] 4. Томпсон Дерек. Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу. Київ:Yakaboo Publishing.2020 – 288 c. [Стр 31-77] Райс Ел. Маркетингові війни – Харків:Вид-во «Ранок»:Фабула, 2019 – 240 с. [Стр 5-29]
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичні заняття, відео урок, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Виконання завдань під час практичних занять РН1.1, РН2.1, РН2.2, РН2.3 – 6 балів/ 10 балів 2. Контрольна робота 1 РН1.1 – 5 балів/ 10 балів 3. Контрольна робота 2 РН1.1 , РН2.1, РН2.2 – 5 балів/ 10 балів 4. Підсумковий звіт за результатами проекту РН1.1, РН2.1, РН2.2, РН2.3 – 10 балів/ 15 балів 5. Виконання самостійної роботи протягом семестру РН2.3 – 10 балів/ 15 балів підсумкове оцінювання – іспит РН1.1, РН2.1, РН2.2, РН2.3.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни