Соціологічне забезпечення маркетингових досліджень
Освітня програма: Соціальні технології
Структурний підрозділ: Факультет соціології
Назва дисципліни
Соціологічне забезпечення маркетингових досліджень
Код дисципліни
ВБ2.3
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
1.1 Знати методологічні основи маркетингового дослідження, структуру і сутність кожної складової методологічного та процедурного розділів програми дослідження.
1.2 Знати кількісні та якісні методи одержування первинної емпіричної інформації, їх особливості, інструментарій та техніку застосування методів в маркетинговому дослідженні.
2.1 Вміти розробляти програму маркетингового дослідження, її методологічний та процедурний розділ, робочий план дослідження; калькуляцію дослідження.
2.2 Вміти розробляти висновки та практичні рекомендації за результатами маркетингових досліджень; підготувати підсумковий звіт за результатами маркетингового дослідження.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати понятійно-категоріальний апарат економічної теорії.
2. Вміти працювати з комп’ютером, знаходити наукову інформацію у Інтернеті, вміти інтерпретувати дані.
3. Знати методи збору та аналізу даних в соціології.
Зміст навчальної дисципліни
1. Маркетингові дослідження. Програма маркетингового дослідження.
2. Фундаментальні тренди, які формують маркетинг.
3. Маркетинг у цифровій економіці.
4. Новітні підходи до маркетингу в цифровій економіці.
5. Показники результативності в маркетингу.
6. Тактика застосування маркетингу в цифровій економіці.
7. «Людиноцентричний» маркетинг заради привабливості маркетингу.
8. Секрети успішної реалізації стратегії.
9. Використання збалансованої системи показників як системи стратегічного управління.
10. Помилки компаній у маркетингових стратегіях.
11. Дослідження ринку та нового товару в маркетингових дослідженнях.
12. Математичний аналіз даних маркетингових досліджень. Підсумковий звіт.
Рекомендована та необхідна література
1. Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового. – К:Вид.група КМ-Букс, 2018 – 208. Стр. 89-113.
2. Льюри Джайлс. Как Coca-Cola завоевала мир. 101 успешный кейс от брендов с мировым именем. – Київ:Форс Україна, 2020 – 384с.. Стр. 90-120
3. Мороз Оксана. Нація овочів? Як інформація змінює мислення та поведінку людей. – Київ:Yakaboo Publishing. 2018 – 432 c. Стр. 95-117
4. Томпсон Дерек. Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу. Київ:Yakaboo Publishing.2020 – 288 c. Стр 45-88
5. Райс Ел. Маркетингові війни – Харків:Вид-во «Ранок»:Фабула, 2019 – 240 с. Стр. 115-131
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Виконання завдань під час практичних занять РН1.1, РН1.2, РН2.1, РН2.2 – 18 балів/ 30 балів
2. Контрольна робота 1 РН1.1 – 7 балів/ 15 балів
3. Контрольна робота 2 РН1.1, РН1.2, РН2.1, РН2.2 – 7 балів/ 15 балів
4. Підсумковий звіт за результатами проекту РН1.1, РН1.2, РН2.1, РН2.2 – 14 балів/ 20 балів
5. Виконання самостійної роботи протягом семестру РН2.2 – 14 балів/ 20 балів
підсумкове оцінювання – залік
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни