Підготовка та презентація результатів соціологічних досліджень
Освітня програма: Соціологія
Структурний підрозділ: Факультет соціології
Назва дисципліни
Підготовка та презентація результатів соціологічних досліджень
Код дисципліни
ВБ1.6
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
5 Триместр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
1.1 Знати основні принципи академічної доброчесності наукової та дослідницької діяльності.
1.2 Знати типи порушень академічної доброчесності та відповідальність за відповідні дії.
2.1 Знати основи написання аналітичної публікації за результатами соціологічного дослідження.
2.2 Вміти готувати та представляти доповідь за результатами соціологічного дослідження.
3.1 Знати основи написання звітів за результатами соціологічних досліджень.
3.2 Вміти конструювати презентацію за результатами соціологічного дослідження.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати базові методи аналізу соціологічної інформації.
2. Вміти працювати з комп’ютером.
3. Володіти елементарними навичками роботи з результатами соціологічного дослідження.
Зміст навчальної дисципліни
І. Основи академічної доброчесності при підготовці результатів соціологічного дослідження.
1 Основні принципи академічної доброчесності у дослідницькій та науковій діяльності.
2 Правила діяльності та поведінки для комфортних умов роботи дослідника.
ІІ. Підготовка соціологічної публікації та доповіді за результатами дослідження.
3 Основи написання статті за результатами дослідження.
4 Основи підготовки наукової доповіді за результатами дослідження.
ІІІ. Звіт та презентація за результатами соціологічного дослідження.
5 Основи написання звітів за результатами соціологічних досліджень.
6 Основи конструювання презентації за результатами соціологічного дослідження.
7 Підсумковий проект.
Рекомендована та необхідна література
1. Етика ділових відносин: навчальний посібник/ [Лесько О.Й., Прищак М.Д., Залюбівська О.Б. та ін.].- Вінниця: ВНТУ, 2011.- 309 с. (до опрацювання: С. 26-31, С. 48-56, С. 114-140, С. 180-184)
2. Сацик В. Сучасні стандарти академічного письма для молодих дослідників: передові практики європейських університетів та видавництв [Електронний ресурс] / Володимир Сацик // Ідеологія і політика. – 2020. – Режим доступу до ресурсу: https://www.ideopol.org/wp-content/uploads/2019/04/Satsyk-NewPRESENT.pdf.
3. Fauman S.J., Sharp H. Presenting the Results of Social Research to the Public.- (Електронний ресурс).- [Джерело доступу]: http://poq.oxfordjournals.org/content/22/2/107.abstract
4. Бессонов А. Б. Коммуникативные процессы: роль, место, сущность/ А. Б. Бессонов// НТИ.- Сер. 1.- 2008.- № 7.- С. 1-13.
5. Вимоги до анотацій.- (Електронний ресурс).- [Джерело доступу]: http://info-library.com/content/1348_Vimogi_do_anotacii.html
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практична робота, самостійна робота у формі підсумкового проєкту
Методи та критерії оцінювання
1. Обговорення/ дискусії (10 пр.): РН 1.1, РН 1.2, РН 2.1, РН 2.2, РН 3.1, РН 3.2 – 20/ 40 балів
2. Практичні роботи (7 пр.): РН 1.1, РН 1.2, РН 2.1, РН 2.2 – 21/ 35 балів (3 бали/ 5 балів за одну практичну роботу):
• розгляд порушення в академічному/ дослідницькому середовищі) з тем 1-2: РН 1.1, РН 1.2
• аналіз елементів статті з теми 3: РН 2.1
• аналіз додаткових елементів статті (графічних та текстових) з теми 3: РН 2.1
• аналіз наукових доповідей (наживо/ відвідування конференції) з теми 4: РН 2.2
• підготовка доповіді за результатами власного дослідження з теми 4: РН 2.2
• конструювання звіту за результатами соціологічного дослідження з теми 5: РН 3.1
• підготовка презентації за результатами дослідження з теми 6: РН 3.2
3. КР (тест) з тем 1-6: РН 1.1, РН 1.2, РН 2.1, РН 2.2 – 8 бали/ 10 балів
4. Підсумковий міні проєкт із демонстрацією однієї з форм представлення результатів соціологічного дослідження: РН 3.1, РН 3.2 – 11 балів/ 15 балів
підсумкове оцінювання – залік
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни