Маркетингові дослідження

Освітня програма: Соціологічне забезпечення управлінських процесів

Структурний підрозділ: Факультет соціології

Назва дисципліни
Маркетингові дослідження
Код дисципліни
ВБ1.2
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
1.1 Знати методологічні основи маркетингового дослідження, структуру і сутність кожної складової методологічного та процедурного розділів програми дослідження. 1.2 Знати кількісні та якісні методи одержування первинної емпіричної інформації, їх особливості, інструментарій та техніку застосування методів в маркетинговому дослідженні. 2.1 Вміти розробляти програму маркетингового дослідження, її методологічний та процедурний розділ, робочий план дослідження; калькуляцію дослідження. 2.2 Вміти розробляти висновки та практичні рекомендації за результатами маркетингових досліджень; підготувати підсумковий звіт за результатами маркетингового дослідження.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати понятійно-категоріальний апарат маркетингових теорій. 2. Знати методи збору інформації в соціології. 3. Знати методи збору та аналізу даних в соціології.
Зміст навчальної дисципліни
І. Поняття маркетингової інформаційної системи та маркетингового дослідження. Стратегія дослідження. Тема 1. Поняття та види маркетингових досліджень. Тема 2. Поняття та види маркетингової стратегії. Тема 3. План маркетингових досліджень. ІІ. Напрямки дослідження в маркетингу. Тема 4. Товар. Тема 5. Ціна. Тема 6. Розміщення. Тема 7. Реклама. ІІІ. Методи збору інформації в маркетингових дослідженнях. Тема 8. Методи фокус-групи та case study, специфіка їх використання в маркетингових дослідженнях. Тема 9. Панельний дизайн в маркетингових дослідженнях. Тема 10. Глибинне інтерв’ю. Тема 11. Кількісні методи збору інформації. IV. Методи аналізу даних. Підсумковий звіт дослідження. Тема 12. Математичний аналіз даних маркетингових досліджень. Підсумковий звіт.
Рекомендована та необхідна література
1. Близнюк С.В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку.- Київ: Політехніка - 2009, 384с.[Стр 3-40] 2. Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового. – К:Вид.група КМ-Букс, 2018 – 208. [Стр 12-19] 3. Томпсон Дерек. Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу. Київ:Yakaboo Publishing.2020 – 288 c. [Стр 31-77] 4. Райс Ел. Маркетингові війни – Харків:Вид-во «Ранок»:Фабула, 2019 – 240 с. [Стр 5-29]
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Відповіді на практичних заняттях РН1.1, РН1.2, РН2.1, РН2.2 – 13 балів/ 20 балів 2. Контрольні роботи 1 РН1.1, РН1.2, РН2.1 – 15/24 бали (3 роботи по 5 мінімальних або 8 максимальних балів за кожну) 3. Презентація проекту РН1.1, РН 1.2, РН 2.1, РН2.2 – 4 балів/ 8 балів 4. Виконання самостійної роботи протягом семестру РН1.1, РН 1.2, РН 2.1, РН2.2 – 4 балів/ 8 балів підсумкове оцінювання – іспит (РН1.1, РН1.2, РН2.1, РН2.2)
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни