Рекламний менеджмент

Освітня програма: ОПП Культурологія 2020

Структурний підрозділ: Філософський факультет

Назва дисципліни
Рекламний менеджмент
Код дисципліни
ДВС.3.02.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати: Природу, сутність, типи менеджменту у рекламі. Підстави та алгоритми створення, формулювання управлінських процесів щодо переконань споживачів. Системність і динаміку створення і втілення процесів внутрішнього і зовнішнього управління у рекламі. Чинники, методи, технології та алгоритми формулювання менеджменту у рекламі. Системність і динаміку створення і втілення принципів менеджменту у рекламі. Вміти: Аналізувати, оцінювати, відбирати та використовувати чинники формулювання управлінських рішень у рекламі. Забезпечувати системність управлінської роботи на рівні стратегій. Втілювати у практичній рекламній діяльності методи і технології управління персоналом. Самостійно розробляти управлінські комунікаційні стратегії у рекламній діяльності. Втілювати у практичній діяльності з оптимізації реклами методи і технології менеджменту. Створювати комунікаційні системи стратегій як програми та плани управління персоналом у сфері реклами.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Зміст навчальної дисципліни
Вступ. Основні поняття і терміни, структура дисципліни. Історичний досвід рекламного менеджменту. Реклама і ринкові відносини: загальні питання менеджменту. Внутрішній менеджмент у рекламі. Менеджмент у роботі рекламістів з ринком товарів, наявних установ, персон тощо. Менеджмент у роботі з ринком реклами сфери культури. Менеджмент у роботі з владними структурами. Менеджмент у роботі з рекламодавцями. Рекламний менеджмент у агробізнесі. Рекламний менеджмент у соціальній сфері. Рекламний менеджмент зовнішніх зв’язків установи. Менеджмент у роботі з аудиторією реклами. Рекламний менеджмент у роботі з масовою аудиторією: аспекти соціальної психології. Планування в рекламному менеджменті: стратегія, тактики, технології, методики, методи, прийоми. Методи і технології моніторингу ефективності рекламного менеджменту.
Рекомендована та необхідна література
1. Бугрим В.В. Вступ до спеціальності "Реклама і зв’язки з громадськістю"/Електронний диск-посібник.-К.: Bugrym.com, 2007. 2. Джефкінс Ф. Реклама: Практ. посібник: пер. з 4-го англ. вид. / Ф. Джефкінс.– К.: Знання; КОО, 2001. – 456 с. 3. Рекламний менеджмент. URL : http://marketing.kpi.ua/files/studentam/metodichki/Reklam_menedzh_2018.pdf 4. Трухімович С. Реклама. Конспект копірайтера. / С. Трухімович – К.: Вид.дім «Києво-Могилянська академія», 2016. – 152с. 5. Тєлєтов О.С. Рекламний менеджмент: Підручник. - Суми: ВТД "Університетська книга", 2009. – 365 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінар, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семестрової роботи: 1. Усна відповідь – 12 / 30 балів 2. Тренінги – 12 / 20 балів 3. Самостійна робота – 12 / 30 балів Кількість балів під час навчального періоду формують бали, отримані здобувачем у процесі засвоєння матеріалу з усього навчального курсу. Загальна оцінка під час навчального періоду складаються із балів, отриманих за усні відповіді, участь у тренінгах, самостійну роботу. Всі ці види робіт за семестр мають у підсумку: - в максимальному вимірі 80 балів - в мінімальному вимірі 48 балів Підсумкова контрольна робота в письмовій формі – 12 / 20
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю
Навчально-науковий інститут журналістики