Виробнича (асистентська) практика (англійська мова) з відривом

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: арабська мова і література

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Виробнича (асистентська) практика (англійська мова) з відривом
Код дисципліни
ОК.18
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 4. Оцінювати й критично аналізувати соціально, особистісно та професійно значущі проблеми і пропонувати шляхи їх вирішення у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. ПРН 13. Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних питань, власну точку зору на них та її обґрунтування як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються. ПРН 25. Розробляти та удосконалювати програми навчальних дисциплін із арабської та/або французької / англійської мов, навчальні та методичні матеріали. ПРН 26. Проводити навчальні заняття, надавати консультації студентам із навчальних дисциплін із арабської та/або французької / англійської мов, а також здійснювати індивідуальний супровід студента (наставництво, менторство) під час навчання, використовуючи сучасні інноваційні методики та технології навчання у вищій школі.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: теоретичні основи навчання філологічних дисциплін, як складають фах магістранта: цілі, зміст, підходи, методи і методичні прийоми, засоби, форми організації процесу навчання; форми, методи і засоби діагностики успішності студентів. 2. Уміти: ефективно вибудовувати процес навчання філологічних дисциплін, як складають фах магістранта в закладах вищої освіти відповідно до завдань і умов навчання; використовувати сучасні методи, технології навчання філологічних дисциплін, технології діагностики знань, навичок та вмінь студентів; аналізувати НМК з відповідних дисциплін з метою їх раціонального використання; добирати мовний / літературний матеріал, прийоми, засоби навчання дисциплін з фаху; складати плани-конспекти занять, організовувати, проводити та аналізувати заняття. 3. Володіти елементарними навичками: застосування методичних прийомів навчання філологічних дисциплін, а також системної діагностики якості знань, навичок та вмінь.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни (асистентської практики) – формування в магістрантів здатності та готовності планувати, організовувати, реалізовувати та управляти процесом навчання філологічних дисциплін у закладах вищої освіти; формування в магістрантів готовності до роботи викладачем АМ у закладі вищої освіти.
Рекомендована та необхідна література
1. Іванченко А.В., Дубасенюк О.А. та ін. Педагогічна практика: Навчально-методичний посібник. Житомир: Житомир. держ. ун-т, 2005. 2. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підруч. для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін.; за заг. ред. С. Ю. Ніколаєвої. Київ: Ленвіт, 2013. 3. Педагогічна практика: навчально-методичний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра, магістра спеціальності «Філологія» освітньопрофесійних програм «Мова і література (англійська)», «Мова і література (німецька)», «Мова і література (французька)», «Мова і література (іспанська)» / укладачі: К.М. Ружин, О.А. Каніболоцька, Н.О. Надточий. Запоріжжя: ЗНУ, 2019. 4. Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. Київ : «А.С.К.», 2005.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Участь у настановній конференції з асистентської практики. Знайомство з базою практики. Вивчення навчальної документації. Знайомство з групами, у яких проводитиметься практика. Складання психологічних характеристик груп. Відвідування занять викладача. Підготовка, проведення та аналіз занять. Робота на посаді викладача АМ. Участь в організації позакласної роботи учнів. Підготовка звітної документації. Участь у заключній конференції з педагогічної практики.
Методи та критерії оцінювання
Підсумкове оцінювання практики (мін. 60 / макс. 100 балів). Cтудент має проводити практичні заняття з іноземної мови протягом 3 тижнів в обсязі не менше 10 академічних годин на тиждень та 2 залікових занять; укласти залікової документації, включаючи розробку планів-конспектів залікових занять; захистити звутну документацію, взяти участь в обговоренні результатів асистентської практики.
Мова викладання
Українська, англійська