Вступ до спеціальності

Освітня програма: Міжнародні економічні відносини (з обов’язковим вивченням двох іноземних мов)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Вступ до спеціальності
Код дисципліни
ОК 01
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні; здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя; здатність проводити дослідження економічних явищ та процесів у міжнародній сфері з урахуванням причинно- наслідкових та просторово-часових зв’язків; здатність спілкуватися на професійному та соціальному рівнях з використанням фахової термінології, включаючи усну і письмову комунікацію державною та іноземними мовами.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен володіти загальними знаннями про основи вищої освіти у світі, окремих країнах та Україні, економічної, бізнес-освіти як складової майбутньої спеціальності; вміти аналізувати, оцінювати та узагальнювати факти, тенденції і проблеми розвитку сучасної вищої освіти в Україні, напрями її реформування, форм участі українських компаній у міжнародних економічних відносинах; набути навички аналітичного дослідження та аналізу суті, видів і форм сучасного світового господарства і міжнародних економічних відносин як системи, його різнорівневих суб’єктів, тенденцій і закономірностей розвитку
Зміст навчальної дисципліни
Функції і структура класичного університету. Модернізація вищої освіти України в контексті Болонського процесу. Освітній потенціал України. Структура державного регулювання системи вищої освіти в Україні. Головні критерії та вимоги при підготовці фахівців з міжнародних економічних відносин. Головні принципи формування навчального плану студента відділення “Міжнародні економічні відносини.” Зміст і характер практичної діяльності економіста-міжнародника.
Рекомендована та необхідна література
Академічна чесність як основа сталого розвитку університету /Міжнарод. благод. Фонд «Міжнарод. фонд досліджень освітньої політики»; за заг. ред. Т.В. Фінікова, А.Є. Артюхова. – К.: Таксон, 2016. – 234 с. Професори Київського університету: бібліограф. довід. – К.: ВПЦ «Київський університет», 2019 Світова економіка: Підручник / За ред.. Шниркова О.І. – К.: ВПЦ «Київський університет», 2018, 616 с. Європейська трансферно-накопичувальна система: довідник користувача/пер. з англ.; за ред. д-ра техн. наук, проф. Ю.М Рашкевича та д-ра пед. наук, доц. Ж.В. Таланової. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 106с. Філіпенко А.С. Міжнародні економічні відносини: Історія. Теорія. Політика: Підручник. – К.: Либідь, 2019, 960 с Інститут міжнародних відносин. – К.: ВЦ КНУ ім. Тараса Шевченка, 2015. – 278 с. Ідея університету: сучасний дискурс: монографія /Л.В.Губерський, В.Г.Кремень, А.С.Філіпенко та ін.. – К.:ВПЦ «Київський університет», 2014.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється у формі перевірки знань, навичок: У формі написання індивідуальних аналітичних робіт під час самостійного опрацювання тем. У формі презентації рекомендацій та заходів з адаптації та змін вищої освіти України в умовах болонської системи. У формі презентації проведеного дослідження вищої освіти обраної для аналізу країни. Підсумкове оцінювання (у формі заліку) здійснюється у формі захисту проведеного дослідження системи вищої освіти обраної для аналізу країни.
Мова викладання
Українська