Інтернет-комерція
Освітня програма: Освітньо-наукова програма "Менеджмент організацій і адміністрування"
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Інтернет-комерція
Код дисципліни
ВК 3.2.12
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 6. Мати навички прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень в непередбачуваних умовах, враховуючи вимоги чинного законодавства, етичні міркування та соціальну відповідальність.
ПРН 7. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні засади функціонування підприємства; сучасні ІКТ та інструментарій штучного інтелекту; основи законодавчого регулювання підприємницької діяльності в Інтернет.
2. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та візуалізації статистичних даних, побудови економіко-математичних моделей; роботи з нормативно-правовою базою.
Зміст навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. «Інтернет-комерція в системі нової економіки», в якому розглядаються напрями розвитку структурних складових електронної комерції, їх інституційне супроводження в Україні та на світовому ринку.
Змістовий модуль 2. “Організаційно-технологічні методи та підходи в сфері інтернет-комерції”, в якому розглядаються сучасне програмне, апаратне, технологічне та інформаційне забезпечення функціонування певних напрямів в сфері інтернет-комерції.
Рекомендована та необхідна література
1. Закон України “Про електронну комерцію” від 03.09.2015 No 675-VIII.
2. Закон України “Про електронні довірчі послуги” від .05.10.2017 No 2155-VІІІ.
3. Закон України “Про електронні документи та електронний документообіг” від 22.05.2003 No 851-IV.
4. Закон України “Про платіжні системи та переказ коштів в Україні” від 05.04.2001 No2346-111.
5. Зелена книга. Ринок електронної комерції. // Офіс ефективного регулювання. Грудень – 2018 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://regulation.gov.ua/book/117-zelena-kniga-rinok-elektronnoi-komercii
6. Плескач В.Л., Затонацька Т.Г. Електронна комерція: Підручник. - К.: Знання, 2007.-535 с.
7. Olha Fedirko, Tetiana Zatonatska, Tomasz Wolowiec, Stanislaw Skowron. Data Science and Marketing in E-Commerce Amid COVID-19 Pandemic. European Research Studies Journal, Volume XXIV, Special Issue 2, 3-16, 2021 DOI: 10.35808/ersj/2187 (Scopus).
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Інформаційно-традиційне з елементами проблемно-орієнтованого навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, консультації, виконання індивідуальних і командних завдань, аналіз проблемних ситуацій.
Методи та критерії оцінювання
1. Оцінка за роботу на семінарських заняттях та контрольна робота із теоретичних засад та інноваційних підходів до управління персоналом організації – 40 балів (рубіжна оцінка 24 бали).
2. Оцінка за роботу на семінарських заняттях та контрольна робота зі стратегічних аспектів управління персоналом – 40 балів (рубіжна оцінка 24 бали)
- підсумкове оцінювання проводиться у формі підсумкової контрольної роботи з максимальною оцінкою 20 балів (рубіжна оцінка 12 балів).
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Валерій
Григорович
Балан
Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет
Економічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет