Інтернет-комерція

Освітня програма: Освітньо-наукова програма "Менеджмент організацій і адміністрування"

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Інтернет-комерція
Код дисципліни
ВК 3.2.12
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 6. Мати навички прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень в непередбачуваних умовах, враховуючи вимоги чинного законодавства, етичні міркування та соціальну відповідальність. ПРН 7. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні засади функціонування підприємства; сучасні ІКТ та інструментарій штучного інтелекту; основи законодавчого регулювання підприємницької діяльності в Інтернет. 2. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та візуалізації статистичних даних, побудови економіко-математичних моделей; роботи з нормативно-правовою базою.
Зміст навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. «Інтернет-комерція в системі нової економіки», в якому розглядаються напрями розвитку структурних складових електронної комерції, їх інституційне супроводження в Україні та на світовому ринку. Змістовий модуль 2. “Організаційно-технологічні методи та підходи в сфері інтернет-комерції”, в якому розглядаються сучасне програмне, апаратне, технологічне та інформаційне забезпечення функціонування певних напрямів в сфері інтернет-комерції.
Рекомендована та необхідна література
1. Закон України “Про електронну комерцію” від 03.09.2015 No 675-VIII. 2. Закон України “Про електронні довірчі послуги” від .05.10.2017 No 2155-VІІІ. 3. Закон України “Про електронні документи та електронний документообіг” від 22.05.2003 No 851-IV. 4. Закон України “Про платіжні системи та переказ коштів в Україні” від 05.04.2001 No2346-111. 5. Зелена книга. Ринок електронної комерції. // Офіс ефективного регулювання. Грудень – 2018 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://regulation.gov.ua/book/117-zelena-kniga-rinok-elektronnoi-komercii 6. Плескач В.Л., Затонацька Т.Г. Електронна комерція: Підручник. - К.: Знання, 2007.-535 с. 7. Olha Fedirko, Tetiana Zatonatska, Tomasz Wolowiec, Stanislaw Skowron. Data Science and Marketing in E-Commerce Amid COVID-19 Pandemic. European Research Studies Journal, Volume XXIV, Special Issue 2, 3-16, 2021 DOI: 10.35808/ersj/2187 (Scopus).
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Інформаційно-традиційне з елементами проблемно-орієнтованого навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, консультації, виконання індивідуальних і командних завдань, аналіз проблемних ситуацій.
Методи та критерії оцінювання
1. Оцінка за роботу на семінарських заняттях та контрольна робота із теоретичних засад та інноваційних підходів до управління персоналом організації – 40 балів (рубіжна оцінка 24 бали). 2. Оцінка за роботу на семінарських заняттях та контрольна робота зі стратегічних аспектів управління персоналом – 40 балів (рубіжна оцінка 24 бали) - підсумкове оцінювання проводиться у формі підсумкової контрольної роботи з максимальною оцінкою 20 балів (рубіжна оцінка 12 балів).
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет