Методика викладання перської мови у вищій школі
Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: перська мова і література
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Методика викладання перської мови у вищій школі
Код дисципліни
ННД.05.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 3. Застосовувати сучасні методики і технології, зокрема інформаційні, для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості дослідження в галузі перської філології.
ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації.
ПРН 13. Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних питань, власну точку зору на них та її обґрунтування як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються.
ПРН 19. Застосовувати знання сучасних видів, підходів, методів, принципів та методичних вимог до навчально-методичного забезпечення процесу навчання перської мови у закладі вищої освіти.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисциплін: «Перська мова: просунутий рівень», «Лінгвокраїнознавство Ірану», «Вступ до перської філології».
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомити студентів із теоретичними і практичними засадами методики викладання іноземних мов як науки та навчальної дисципліни, сформувати методичну та професійну компетентність студентів-іраністів – майбутніх викладачів перської мови. Дисципліна входить до науково-дослідного компоненту освітньої програми.
Рекомендована та необхідна література
1. Довбня К.В. Методика навчання мови гінді у вищій школі. К., 2017.
2. Методика формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції. Курс лекцій / за ред. С.Ю. Ніколаєвої. К., 2011.
3. دباغی مرند، رضا. روش های آموزش زبان فارسی به خارجيان: راهکارهای ايجاد و تقويت مهارت های زبانی. – تهران، 2001 .
4. ضياحسينی، محمد. اصول و نظريه های آموزش زبان فارسی به غير فارسی زبانان. – تهران، 2006 .
5. غلامحسين زاده، غلامحسين. نگارش مقدماتی زبان فارسی. – تهران، 2010 .
6. گله داری، منيژه. نگارش و دستور زبان فارسی ويژه زبان آموزان غير ايرانی. – تهران، 2009 .
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчання відбувається у вигляді інтерактивних лекцій, семінарських занять та самостійної роботи студентів. Самостійна робота студентів передбачає підготовку до відповідей на семінарських заняттях, доповідей і презентації досліджень, виконання письмових вправ, створення комплексів вправ, планів-конспектів занять, проведення фрагментів занять.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється із розрахунку: відповіді на практичних заняттях, письмові завдання, проведення фрагментів занять – 24/40 балів, модульні контрольні роботи – 12/20 балів. Підсумкове оцінювання у формі іспиту: макс. 40 / мін. 24 бали (60% від максимальної кількості балів, відведених на іспит); іспит відбувається в письмовій формі і передбачає відповідь на два теоретичних питання і виконання одного практичного завдання. Студенти, які протягом семестру набрали сумарно меншу кількість балів, ніж 36 балів, до складання іспиту не допускаються.
Мова викладання
Українська, перська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Тетяна
Федорівна
Маленька
Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології