Політичний маркетинг

Освітня програма: Міжнародні комунікації (ОКР бакалавр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Політичний маркетинг
Код дисципліни
ВБ 3.2
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
- Розуміти роль і особливості використання інформації та комунікації у сучасних міжнародних відносинах. - Розробляти і реалізовувати ефективні комунікації з цільовими аудиторіями для досягнення політичних, економічних та інших цілей суб’єктами міжнародних відносин - Застосовувати технології формування позитивного іміджу організації, політичного лідера або країни на міжнародній арені
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
- Знати зміст основних понять і термінів теорії комунікації; сучасні теоретичні концептуальні уявлення про маркетинг, знати зміст понять «політична система», «політична влада», «політичні процеси», «політичні партії», «виборчі системи», «політична культура». - Вміти застосовувати на практиці отримані знання у сфері політичного аналізу та опановані політичні технології у сфері організації і проведення політичних кампаній. - Володіти елементарними навичками та прийомами аналізу інформації про політичні процеси.
Зміст навчальної дисципліни
1. Поняття політичного маркетингу. Сутність, розвиток і структура політичного маркетингу 2. Політичні процеси та методи їх дослідження. Суб'єкти та об'єкті політичного процесу 3. Політичні відносини. Політичний маркетинг як наука та мистецтво управління ринком владних ресурсів 4. Теоретичні і концептуальні підходи до феномену політичного ринку. Сегментування політичного ринку 5. Комунікативні технології в інформаційному просторі політичної влади 6. Маркетингові технології у виборчому процесі 7. Політична реклама. Психологія політичної реклами 8. Державний політичний маркетинг. 8. Міжнародний політичний маркетинг
Рекомендована та необхідна література
1. Бебик В.М. Політичний маркетинг і менеджмент в системі публічного управління: навч. посіб. / В. Бебик, Л. Гонюкова ; – Київ : НАДУ, 2019. - 222 с. 2. Бебик В., Агарков О. Політичний менеджмент суб’єктів соціально-політичного маркетингу []Електронний ресурс] / В. Бебик, О. Агарков // Політичний менеджмент. - 2011. - № 6. - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2011_6_3. Дата звернення: 8.08.2021 3. Гугнин А. М. Маркетинг в политике - инструменты и технологии: монография / А. М. Гугнин, Т. А. Гугнина ; Мелитоп. ин-т гос. и муницип. упр. "Классич. приват. ун-та". - Запорожье : Классич. приват. ун-т, 2012. - 214 с. 4. Інформаційно-комунікаційна демократія [Текст] : [колект.] монографія / [С. О. Довгий] ; за ред. чл.-кор. НАН України С. О. Довгого ; НАН України, Ін-т телекомунікацій і глобал. інформ. простору. - Київ : Панасенко І. М., 2015. - 418 с. 5. Коноваленко А. В. Психология политической рекламы. — Ростов н/Д: Феникс», 2005. — 96 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, кейс-стаді
Методи та критерії оцінювання
1. Усні відповіді, доповнення, бліц-опитування, дискусія – до 70 балів. 2. Модульна контрольна робота – до 30 балів.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра міжнародної інформації
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин