Іноземна мова для академічних цілей_2 сем.
Освітня програма: Землеустрій та кадастр
Структурний підрозділ: Географічний факультет
            Назва дисципліни
        
        
            Іноземна мова для академічних цілей_2 сем.
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ОК.9
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2022/2023
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            2 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            3
        
    
            Результати навчання
        
        
            говоріння
діалогічне мовлення: 
- спілкуватись доволі ефективно в конструктивних ситуаціях та коротких бесідах за умови, що співрозмовник допоможе в разі необхідності;
- ставити запитання і відповідати на запитання, обмінюватись думками на теми, що вивчаються; 
монологічне мовлення: 
- розповісти історію або описати предмет у вигляді короткої серії простих фраз та речень на зразок списку; 
- робити дуже короткі, підготовлені висловлення, зміст яких передбачений і зрозумілий для слухачів, що готові до комунікативної співпраці;
письмо:
-  писати короткі, прості записки та повідомлення, пов’язані з темами, що вивчаються;
- писати дуже прості особисті листи з висловленням вдячності та вибаченням;
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Програма курсу передбачає вирішення таких завдань:
•	переорієнтувати студентів у психологічному плані на сприйняття іноземної мови як зовнішнього джерела інформації й засобу комунікації;
•	підготувати студентів до природної комунікації в усній і письмовій формах за фахом;
•	навчити студентів вбачати в англійській мові засіб одержання, розширення і поглиблення системних фахових знань, а також засіб самостійного підвищення своєї професійної кваліфікації;
•	розкрити перед студентами потенціал англійської мови як можливості розширення власних мовних, мовленнєвих, лінгвосоціокультурних та інших компетенцій зі спеціальності
•	сприяти в оволодінні студентами таких компетенцій: 
К04. Здатність працювати в міжнародному контексті.
К16. Знання основних сучасних положень фундаментальних наук стосовно походження, розвитку та будови Всесвіту, здатність їх застосовувати для формування світоглядної позиції.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Мета дисципліни полягає в удосконаленні вміння іншомовної комунікації, розуміння оригінальної професійно-орієнтованої та академічної літератури, формуванні необхідної комунікативної спроможності в усній і письмовій формах у межах тематики, необхідної для майбутньої професійної діяльності студента. Досягненню поставленої мети сприяє використання методу аналізу ситуацій під час практичних занять. Основними формами контролю аудиторної і самостійної роботи студентів є підготовка презентацій, доповідей, написання есе, ділових листів, виконання контрольних робіт.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1.	Murphy, Raymond. Essential Grammar in Use: a self-study reference and practice book for elementary students of English. – Cambridge University Press, 1990. – 296 p. – ISBN 0-521-357705.
2.	Helen Naylor with Raymond Murphy. Essential Grammar in Use: Supplementary Exercises with Answers. – Cambridge University Press, 1996. – 106 p. – ISBN 0-521-46997-x.
3.	Jenny Dooley, Virginia Evans. Grammarway 1. – Express Publishing, 2004. – 142 p. – ISBN-13: 978-1-84465-594-5. 
4.	Michael McCarthy, Felicity O’Dell. English Vocabulary in Use: – Cambridge University Press, 1999. – 168 p. – ISBN 0-521-599571.
5.	Hackett, Jay. K. & Moyer, Richard, H. &. Adams, Donald, K. Merrill Science Program Components, K-6. – Merrill.
6.	Starshinova, E. K. English for Students of Geology. – Moscow: Vysšaja Škola, 1978. 
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Вміти спілкуватися з фахівцями та експертами різного рівня інших галузей знань, у тому числі в міжнародному контексті, в глобальному інформаційному середовищі.
Планувати і здійснювати наукові експерименти, писати наукові роботи за фахом.
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Підсумкове оцінювання в ІІ семестрі (у формі письмового іспиту). Іспит складається з виконання тестових завдань (100 балів). 
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Ольга 
                             Костянтинівна
                            Шевченко 
                        
                        
                            Кафедра іноземних мов природничих факультетів 
Навчально-науковий інститут філології
                    Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра іноземних мов природничих факультетів
                    
                    
                        Навчально-науковий інститут філології