Підсумковий іспит з іноземної мови
Освітня програма: Культурна антропологія з фаховим вивченням іноземної мови
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Підсумковий іспит з іноземної мови
Код дисципліни
OK.19
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
ПРН 1. Розуміти специфіку та особливості реалізації культурних ідей, образів та смислів, а також критично оцінювати можливості іхньої інтерпретації для розв'язання суспільно-значимих проблем.
ПРН 2. Аналізувати текстові та візуальні джерела інформації щодо культурних явищ та процесів, верифікувати інформацію у відповідності до професійних задач. ПРН 6. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення професійних питань, презентації результатів досліджень та проектів. ПРН 13. Планувати і виконувати наукові та прикладні дослідження у сфері культурології, генерувати та перевіряти гіпотези,збирати докази та аргументувати висновки.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен успішно опанувати такі навчальні дисципліни: «Практика англійської мови», «Комунікативні стратегії іноземної (англійської) мови», «Сучасний культурний простір (за мовним спрямуванням)», та знати: основні мовознавчі поняття; принципи аналізу мовного матеріалу; особливості семантики, будови та функціонування одиниць усіх рівнів англійської мови; вміти: застосовувати лінгвістичний інструментарій на практиці; володіти елементарними навичками добору, аналізу та інтерпретації мовленнєвих фактів; спілкування на лінгвістичні теми.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – оцінювання глибоких фахових знань іноземної мови для здійснення фахової діяльності у галузі культурології, культурної антропології, етнокультурології.
Анотація. Підсумковий іспит є комплексною формою контролю і державною атестацією випускників-магістрів. Атестація здійснюється на підставі оцінки рівня професійних знань, умінь та навичок випускників, що передбачено освітньо-кваліфікаційними характеристиками фахівців з відповідного напряму підготовки, спеціальності, спеціалізації.
Рекомендована та необхідна література
1. Altenberg E. P. English Grammar: Understanding the Basics / Evelyn P. Altenberg, Robert M. Vago. – Cambridge : Cambridge University Press, 2010. – 284 p.
2. Brinton L. J. The English Language: A Linguistic History / Laurel J. Brinton, Leslie K. Arnovick. – 2nd ed. – Oxford : Oxford University Press, 2011. – 602 p.
3. Carter R. English Grammar Today: An A-Z of Spoken and Written Grammar / Ronald Carter, Michael McCarthy, Geraldine Mark, Anne O’Keeffe. – Cambridge : Cambridge University Press, 2011. – 654 p.
4. Hamawand Z. Morphology in English: Word Formation in Cognitive Grammar / Zeki Hamawand. – London / New York : Continuum, 2011. – 304 p.
5. Боцман А. В. Text Linguistics : навч. посібник / А. В. Боцман. – К. : РВЦ “Київський університет”, 2012. – 109 с.
6. Яшенкова О. Я. Topical Issues in English Linguistics : навч. посібник / О. В. Яшенкова. – К. : РВЦ “Київський університет”, 2009. – 138 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Підсумковий іспит з англійської мови покликаний остаточно виявити рівень володіння англійською мовою фахівцями, що отримують освітній рівень – магістр. Метою іспиту є встановлення фактичної відповідності рівня освітньої та кваліфікаційної підготовки випускника вимогам освітньо-кваліфікаційної характеристики спеціальності (напряму підготовки). Підсумковий іспит складається з чотирьох завдань; 1) письмове анотування англійською мовою україномовного філологічного тексту (4000 друкованих знаків); 2) усна відповідь на теоретичне питання; 3) усне реферування англомовного філологічного тексту (4000 друкованих знаків) з подальшим морфологічно-синтаксичним аналізом підкреслених п’яти текстових фрагментів; 4) усна співбесіду за темою магістерської роботи.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань. Оцінка знань, які виявляються на чотирьох послідовних етапах, здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання відповідей студентів на підсумковому іспиті ОКР “магістр”.
Мова викладання
Англійська мова
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни