Методика викладання перської мови у вищій школі

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: перська мова і література

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методика викладання перської мови у вищій школі
Код дисципліни
ОК.05.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 3. Застосовувати сучасні методики і технології, зокрема інформаційні, для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості дослідження в галузі перської філології. ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації. ПРН 13. Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних питань, власну точку зору на них та її обґрунтування як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються. ПРН 19. Застосовувати знання сучасних видів, підходів, методів, принципів та методичних вимог до навчально-методичного забезпечення процесу навчання перської мови у закладі вищої освіти.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисциплін: «Перська мова: просунутий рівень», «Лінгвокраїнознавство Ірану», «Вступ до перської філології».
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомити студентів із теоретичними і практичними засадами методики викладання іноземних мов як науки та навчальної дисципліни, сформувати методичну та професійну компетентність студентів-іраністів – майбутніх викладачів перської мови. Дисципліна входить до науково-дослідного компоненту освітньої програми.
Рекомендована та необхідна література
1. Довбня К.В. Методика навчання мови гінді у вищій школі. К., 2017. 2. Методика формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції. Курс лекцій / за ред. С.Ю. Ніколаєвої. К., 2011. 3. دباغی مرند، رضا. روش های آموزش زبان فارسی به خارجيان: راهکارهای ايجاد و تقويت مهارت های زبانی. – تهران، 2001 . 4. ضياحسينی، محمد. اصول و نظريه های آموزش زبان فارسی به غير فارسی زبانان. – تهران، 2006 . 5. غلامحسين زاده، غلامحسين. نگارش مقدماتی زبان فارسی. – تهران، 2010 . 6. گله داری، منيژه. نگارش و دستور زبان فارسی ويژه زبان آموزان غير ايرانی. – تهران، 2009 .
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчання відбувається у вигляді інтерактивних лекцій, семінарських занять та самостійної роботи студентів. Самостійна робота студентів передбачає підготовку до відповідей на семінарських заняттях, доповідей і презентації досліджень, виконання письмових вправ, створення комплексів вправ, планів-конспектів занять, проведення фрагментів занять.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється із розрахунку: відповіді на практичних заняттях, письмові завдання, проведення фрагментів занять – 24/40 балів, модульні контрольні роботи – 12/20 балів. Підсумкове оцінювання у формі іспиту: макс. 40 / мін. 24 бали (60% від максимальної кількості балів, відведених на іспит); іспит відбувається в письмовій формі і передбачає відповідь на два теоретичних питання і виконання одного практичного завдання. Студенти, які протягом семестру набрали сумарно меншу кількість балів, ніж 36 балів, до складання іспиту не допускаються.
Мова викладання
Українська, перська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології