Екокультурна складова у викладанні зарубіжної літератури

Освітня програма: «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Екокультурна складова у викладанні зарубіжної літератури
Код дисципліни
ДВС 1.08.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 3, ПРН 7, ПРН 11, ПРН 15, ПРН 16, ПРН 19, ПРН 30.1, ПРН 37.1. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Для вивчення курсу студент повинен успішно опанувати попередні літературознавчі дисципліни освітньої програми; володіти базовою літературознавчою термінологією; вміти застосувати різні методології до аналізу художнього тексту.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна знайомить студентів із особливостями екокритичного підходу до інтерпретації художніх текстів. Упродовж курсу студенти опановують екоцентричне прочитання літературного тексту. Метою дисципліни є поглиблення екологічної свідомості та формування необхідних професійних компетенцій студентів, майбутніх вчителів зарубіжної літератури у середній школі.
Рекомендована та необхідна література
В. Шекспір. Король Лір. Д. Дефо. Робінзон Крузо. В. Вордсворт. Вибрані поезії. С.Т. Колрідж. Поема про старого мореплавця. Г. Торо. Волден або Життя у лісі. Е. По. Падіння дому Ашерів. В. Ґолдінґ. Володар мух. Баррі П. Вступ до теорії: літературознавство і культурологія. К.: Смолоскип, 2008. Ґлотфелті Ч. Літературознавство в добу екологічної кризи // Надлітературність. Сучасна західна теорія. К.: НаУКМА, 2012.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Робочою програмою навчальної дисципліни передбачено проведення лекційних та семінарських занять, а також самостійну роботу студента. Форми навчання включають усні відповіді та групові дискусії на семінарських заняттях, індивідуальні завдання, доповіді у форматі презентацій у PowerPoint.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю – залік. Оцінка формується як сума балів, набраних у процесі засвоєння матеріалу з усіх тем курсу та виконання самостійних завдань. Студент може набрати максимально 100 балів – 70 за усні відповіді на семінарських заняттях, 10 за виконання індивідуального завдання, 20 за підготовку доповіді у форматі презентацій у PowerPoint. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Студенти, які набрали мінімально позитивну кількість балів (60), отримують – «зараховано». Студенти, які не набрали мінімально позитивну кількість балів (60), отримують – «не зараховано». Студентам, які за семестр набрали сумарно менше 60 балів, для складання заліку необхідно скласти матеріал за темами, за якими виникла заборгованість. Підсумкове оцінювання результатів навчання здійснюється за єдиною 100-бальною шкалою. Застосовується шкала відповідності з оцінками: Зараховано: 60-100; Не зараховано: 0-59.
Мова викладання
Українська