Постколоніальна методологія у новітній зарубіжній літературі

Освітня програма: «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Постколоніальна методологія у новітній зарубіжній літературі
Код дисципліни
ВБ 2.06.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 3, ПРН 7, ПРН 11, ПРН 16, ПРН 19, ПРН 30.1, ПРН 37.1. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті «Профіль програми».
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Основні історичні події, культурно-мистецькі, наукові та політичні зрушення у Західній Європі, США та Латинській Америці у ХХ – на початкові ХХІ ст.; основні положення чинних освітніх програм із зарубіжної літератури у середній школі, зокрема її мультикультурної та компаративної компонент.
Зміст навчальної дисципліни
Предмет навчальної дисципліни – постколоніальна критика як актуальна педагогічна стратегія сьогодення, а також літературні явища Великобританії, Франції та низки інших країн Західної Європи у ХХ ст. – на поч. ХХІ ст. в контексті колоніальної та постколоніальної історії й культури. Метою курсу є ознайомлення студентів з постколоніальним художнім дискурсом означених культурних ареалів у світлі педагогічних стратегій.
Рекомендована та необхідна література
Де Ружмон, Дені. Відкритий лист до європейців. URL: http://www.management.com.ua/vision/vis012-3.html. Димерець Р. Й. Ідентичність і традиція в контексті ідеї громадянського суспільства (роздуми з приводу «Політики визнання» Ч. Тейлора) // Концепція мультикультуралізму. Київ, 2005. Едвард Саїд. Орієнталізм (уривки). URL: https://chtyvo.org.ua/authors/Said_Edward/Oriientalizm/ Тейлор Ч. Мультикультуралізм і «політика визнання». К., 2004. Bill Ashkroft et al. The Post-colonial Reader. URL: http://www.decolonize.org/wp-content/uploads/2015/05/postcolonial-studies-reader.pdf Bill Ashcroft et al. Post-Colonial Studies: The Key Concepts. London, 2000. Denis Walder. Literature in the Modern World. 1990. Ресурси спеціалізованого вебсайту. URL: http://www.postcolonialweb.org Ресурс лекцій з літератури колоніалізму. URL: http://www.chytomo.com/u-vilnomu-dostupi-z-iavylysia-lektsii-pro-kolonializm-v-literaturi/?fbclid=IwAR2-5wDONGOE3nnbQeDxzAdh2TKMky-hrQ4Om_G9ZmY8GDMcYDT7zWysP_Y
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Форми та методи викладання: проведення лекцій та семінарів. Заходи: оцінювання роботи студентів на семінарських заняттях, оцінювання мультимедійної презентації, оцінювання двох модульних контрольних робіт.
Методи та критерії оцінювання
Підсумкова оцінка за курс формується як сума балів поточного контролю і не передбачає додаткових заходів підсумкового оцінювання. Форми поточного контролю охоплюють відповіді на семінарських заняттях (max 50 /min 30 балів), підготовку індивідуальної презентації (max 20 /min 10 балів ) та написання двох модульних контрольних робіт (max 30 / min 20 балів). Сумарно форми підсумкового контролю становлять max 100/min 60 балів. Студентам, які за семестр не набрали min 60 балів, необхідно написати підсумкову контрольну роботу. Шкала відповідності підсумкових балів За 100-бальною шкалою Оцінка за національною шкалою 60–100 Зараховано 0–59 Не зараховано
Мова викладання
Українська