Практичний курс другої мови (французька). 2 семестр
Освітня програма: "Англійська філологія та переклад, дві західноєвропейські мови"
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
            Назва дисципліни
        
        
            Практичний курс другої мови  (французька). 2 семестр
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ОК.08
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Перший
        
    
            Рік навчання
        
        
            2022/2023
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            2 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            11
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію англійської та двох західноєвропейських мов і літератури, що вивчаються, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності.
ПРН 10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності.	
ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та іноземними мовами.
ПРН 12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють.
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Навчальна програма розрахована на студентів, які мають попередню підготовку з англійської мови та початковий рівень володіння французькою мовою, володіють навичками мовної та міжкультурної комунікації, вміють опрацьовувати мовний матеріал самостійно та в групі, володіють основами сучасної бібліографічної культури і навичками креативного та системного мислення.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Основна мета другого семестру навчання – оволодіти базовими знаннями, вміннями та навичками з фонетики, графіки, орфографії, лексики та граматики французької мови. 
Предметом курсу є вивчення правил вимови, читання, засвоєння лексичного матеріалу та основних граматичних категорій, практичне оволодіння французькою мовою в усній та письмовій формі. На даному етапі вивчення мови та формування мовних компетенцій важливою видається диференціація аспектів роботи, а саме: робота з підручником, розмовна практика згідно з визначеною тематикою, робота зі звуковим текстом; закладаються основи для розвитку навичок перекладу і розуміння іншомовного тексту; письмове мовлення закріплюється в перекладних та інших вправах; розмовна практика базується на широкому використанні фонетики, яка включає записи побутових текстів, діалогів, граматичних вправ; сприйняття на слух іншомовних звукових текстів та їх репродукція в різних формах з метою закріплення вимовних навичок.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1.	Крючков Г.Г. Початковий курс французької мови. - К.: Вища шк. 2017. – 368с.
2.	Alcaraz M., Braud C., Calvez A., Cornuau G., Jacob A. Edito A1. Méthode de français - P.: Les Editions Didier, 2016. – 216 p.
3.	Clément-Rodriguez D., Lombardini A. ABC DELF A2. – P. : CLE, 2018. – 192 p. 
4.	Crépieux G., Mensdorff-Pouilly L., Sperandio C. Vocabulaire essentiel du français. 100% FLE A1-A2 - P.: Les Editions Didier, 2016. – 216 p.
5.	Еscoufier D., Gomy C., Minh K. Communication progressive du français. Niveau débutant. – P.: CLE, 2018. – 144 p. 
6.	Fafa C., Loiseau Y., Petitmengin V. Grammaire essentielle du français. 100% FLE A1. - P.: Les Editions Didier, 2018. – 216p.
7.	Gallier T. Pratique Vocabulaire. A1, A2. 650 exercices. – P. : CLE, 2019. – 256 p.
8.	Glaud L., Lannier M., Loiseau Y. Grammaire essentielle du français. 100% FLE A2 - P.: Les Editions Didier, 2015. – 288 p.
9.	Siréjols E., Tempesta G. Pratique Grammaire. A1, A2. 640 exercices. – P. : CLE, 2019. – 224 p.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Практичні заняття, консультації, самостійна робота.
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Оцінювання семестрової роботи (макс. оцінка - 60 балів / мін. позитивна оцінка 36 балів) • відповідь на практичному занятті – 9/6 балів • усне повідомлення, участь у дискусіях, презентація – 15/9 балів • письмова робота, реферат - 15/9 балів • робота у творчих мікрогрупах (підготовка аудіо, відео, графічних матеріалів)– 6/3 балів • тести, МКР – 15/9 балів Підсумкове оцінювання проводиться у формі комплексного іспиту: Макc. кількість балів на іспиті – 40, мінімальна (позитивна оцінка) – 24 бали (60% макc. кількості балів). Іспит проводиться у змішаній (письмово-усній) формі: складається з екзаменаційної підсумкової письмової роботи та усної відповіді. Кожна частина оцінюється 20 балами (12 - мінімум для позитивної оцінки: - письмова робота - 7-4 балів аудіювання, 6–4 балів розуміння письмового тексту, 7-4 балів - твір; - усна частина - 7-4 балів теоретичне питання та аналіз тексту, 6-4 балів монологічне мовлення, 7-4 балів діалогічне спілкування.
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська, французька
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
                            Лада
                            Вікторівна
                            Клименко
                        
                        
                            Кафедра романської філології 
Навчально-науковий інститут філології
                    Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра романської філології
                    
                    
                        Навчально-науковий інститут філології