Асистентська практика (англійська мова)

Освітня програма: «Англійська мова та література (мова навчання англійська)»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Асистентська практика (англійська мова)
Код дисципліни
ОК 16
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 1. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення. ПРН 21. Застосовувати знання механізмів та форм педагогічного супроводження, організації та здійснення освітнього процесу у вищій школі в сучасних умовах, демонструвати високий рівень педагогічної культури викладача. ПРН 24. Проводити навчальні заняття, надавати консультації студентам, здійснювати індивідуальний супровід студента (наставництво) під час навчання. ПРН 30.1. Вирішувати проблемні ситуації у навчанні англійської мови у закладах вищої освіти. ПРН 33.1. Застосовувати сучасні концепції навчання англійської мови у закладах вищої освіти.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати теоретико-методичні та психологічні основи навчання англійської мови у закладах вищої освіти, теоретичні засади моделювання технологій навчання, основи наукової діяльності з методики навчання; уміти ефективно вибудовувати процес навчання англійської мови відповідно до завдань і умов навчання, використовувати сучасні методи, технології навчання англійської мови, технології діагностики знань, навичок і вмінь студентів, які вивчають англійську мову як іноземну; володіти англійською мовою на рівні не нижче В2 за шкалою CEFR.
Зміст навчальної дисципліни
«Асистентська практика (англійська мова)» орієнтована на формування у студентів здатності та готовності розробляти, впроваджувати та апробувати технології навчання англійської мови як іноземної; розв’язувати проблеми, пов’язані із навчанням; адаптуватися до змін і приймати виклики сучасного освітнього середовища в умовах змішаної форми навчання. Вона сприяє розвитку професійної самосвідомості, культури спілкування, формуванню теоретичної, практичної та особистісно-мотиваційної складових професійної компетентності студентів. Під час проходження практики у студентів формуються уміння педагогічної діяльності та власний творчий стиль викладання.
Рекомендована та необхідна література
Bolig, K. (2020). Student teaching handbook. Bloomsburg University. Cohen, L., Manion, L., Morrison, K., & Wyse. D. (2010). A guide to teaching practice (5th ed.). Routledge. Federation University. (n.d.). Teaching practice. http://surl.li/iyyfb Karpava, S. (2022). Handbook of research on teacher and student perspectives on the digital turn in education. IGI. Mccrea, P. (2019). Learn lesson planning: A practical approach to doing less and achieving more in the classroom. John Catt Educational. McConnel, C. (2020). Lesson planning with purpose: Five approaches to curriculum design. Teachers College Press. Lennon, P. (2020). The foundations of teaching English as a foreign language. Routledge. Newby, D., Fenner, A-B., & Jones, B. (2011). Using the European portfolio for student teachers of languages. Council of Europe Publishing. Sousa, de B. (2021). Teaching practice: A handbook for student teachers. LAP LAMBERT Academic Publishing.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані навчальні заходи включають відвідування, спостереження та аналіз практичних занять викладача; складання плану/конспекту заняття, підготовка і проведення практичного заняття, само-рефлексію; проведення залікового заняття.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю – диференційований залік. Підсумкове оцінювання проводиться у формі захисту асистентської практики (звіту і його обговорення). Підсумкову оцінку за проходження асистентської практики формують бали, отримані упродовж семестру та бали, отримані під час захисту практики, максимальний розподіл здійснюється за таким алгоритмом: 80 балів (80%) – семестровий контроль і 20 балів (20%) – захист (див. п. 7 робочої програми).
Мова викладання
Англійська