Асистентська практика (англійська мова)
Освітня програма: «Англійська мова та література (мова навчання англійська)»
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
            Назва дисципліни
        
        
            Асистентська практика (англійська мова) 
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ОК 16
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2022/2023
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            3 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            6
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПРН 1. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення.
ПРН 21. Застосовувати знання механізмів та форм педагогічного супроводження,   організації та здійснення освітнього процесу у вищій школі в сучасних умовах, демонструвати високий рівень педагогічної культури викладача. 
ПРН 24. Проводити навчальні заняття, надавати консультації студентам,  здійснювати індивідуальний супровід студента (наставництво) під час навчання. 
ПРН 30.1. Вирішувати проблемні ситуації у навчанні англійської мови у закладах вищої освіти. 
ПРН 33.1. Застосовувати сучасні концепції навчання англійської мови у закладах вищої освіти. 
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Знати теоретико-методичні та психологічні основи навчання англійської мови у закладах вищої освіти, теоретичні засади моделювання технологій навчання, основи наукової діяльності з методики навчання; уміти ефективно вибудовувати процес навчання англійської мови відповідно до завдань і умов навчання, використовувати сучасні методи, технології навчання англійської мови, технології  діагностики знань, навичок і вмінь студентів, які вивчають англійську мову як іноземну; володіти англійською мовою на рівні не нижче В2 за шкалою CEFR. 
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            «Асистентська практика (англійська мова)» орієнтована на формування у студентів здатності та готовності розробляти, впроваджувати та апробувати технології навчання англійської мови як іноземної; розв’язувати проблеми, пов’язані із навчанням; адаптуватися до змін і приймати виклики сучасного освітнього середовища в умовах змішаної форми навчання. Вона сприяє розвитку професійної самосвідомості, культури спілкування, формуванню теоретичної, практичної та особистісно-мотиваційної складових професійної компетентності студентів. Під час проходження практики у студентів формуються уміння педагогічної діяльності та власний творчий стиль викладання. 
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            Bolig, K. (2020). Student teaching handbook. Bloomsburg University. 
Cohen, L., Manion, L., Morrison, K., & Wyse. D. (2010). A guide to teaching practice (5th ed.). Routledge. 
Federation University. (n.d.). Teaching practice. http://surl.li/iyyfb
Karpava, S. (2022). Handbook of research on teacher and student perspectives on the digital turn in education. IGI.
Mccrea, P. (2019). Learn lesson planning: A practical approach to doing less and achieving more in the classroom. John Catt Educational.
McConnel, C. (2020). Lesson planning with purpose: Five approaches to curriculum design. Teachers College Press. 
Lennon, P. (2020). The foundations of teaching English as a foreign language. Routledge. 
Newby, D., Fenner, A-B., & Jones, B. (2011). Using the European portfolio for student teachers of languages. Council of Europe Publishing. 
Sousa, de B. (2021). Teaching practice: A handbook for student teachers. LAP LAMBERT Academic Publishing.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Заплановані навчальні заходи включають відвідування, спостереження та аналіз практичних занять викладача; складання плану/конспекту заняття,  підготовка і проведення практичного заняття, само-рефлексію; проведення залікового заняття.
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Форма підсумкового контролю – диференційований залік. Підсумкове оцінювання проводиться у формі захисту асистентської практики (звіту і його обговорення). Підсумкову оцінку за проходження асистентської практики формують бали, отримані упродовж семестру та бали, отримані під час захисту практики, максимальний розподіл здійснюється за таким алгоритмом: 80 балів (80%) – семестровий контроль і 20 балів (20%) – захист (див. п. 7 робочої програми). 
        
    
            Мова викладання
        
        
            Англійська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
                            Оксана
                            Миколаївна
                            Торосян
                        
                        
                            Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації  
Навчально-науковий інститут філології
                    Навчально-науковий інститут філології
 
                    
                            Алевтина
                            Вікторівна
                            Шелякіна
                        
                        
                            Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації  
Навчально-науковий інститут філології
                    Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації 
                    
                    
                        Навчально-науковий інститут філології
                    
                
                        Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації 
                    
                    
                        Навчально-науковий інститут філології