Практичний курс другої іноземної мови
Освітня програма: Російська мова та переклад (для іноземців); мова навчання російська / Русский язык и перевод
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
            Назва дисципліни
        
        
            Практичний курс другої іноземної мови
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ОК 27
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Перший
        
    
            Рік навчання
        
        
            2022/2023
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            5 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            3
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПРН2. Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати. ПРН3. Організовувати процес свого навчання й самоосвіти. поглядів тощо. ПРН12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їх взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють. ПРН 23. Володіти другою іноземною мовою на рівні, який задовольняє комунікативні потреби в ситуаціях щоденного спілкування, пов’язаних із побутовою, навчальною, соціокультурною та суспільно-політичною сферами.
        
    
            Форма навчання
        
        
            Дистанційне навчання
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Студент повинен успішно опанувати такі навчальні дисципліни: Початковий рівень іноземної мови та володіти англійською мовою на рівні A1 за шкалою CEFR.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Мета дисципліни – формування в студентів англомовної комунікативної компетенції як сукупності знань, умінь і навичок, що забезпечують ефективну міжкультурну комунікацію в усній і писемній формах; вивчення закономірностей виникнення, функціонування та розвитку англійської мови.  Дисципліна передбачає вивчення граматики англійської мови за наступними категоріями: дієслівні часи; вивчення лексики відповідно до тематичного плану; вдосконалення навичок читання та аудіювання на матеріалі “живої” та імітації “живої” англійської мови; оснащення студентів комунікативним інструментарієм як для розуміння усного мовлення так і природної генерації усного мовлення за допомогою інтерактивних завдань, ігор та вправ на розуміння/розпізнавання/продукування необхідних елементів функціонального мовлення.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1)	Dooley J., Evans V. Grammarway 3  Newbury: Express Publishing, 2009. 269 р.
2)	Evans V. Round-up 5 Newbury: Express Publishing, 2006. 211 р.
3)	Christina Latham-Koenig. Clive Oxenden. Jerry Lambert. English File Intermediate Student’s book. 4th edition. Oxford University Press. 2019
4)	Christina Latham-Koenig. Clive Oxenden. Jerry Lambert. English File Intermediate Workbook. 4th edition.  Oxford University Press. 2019
5)	Evans V., Dooley J. Upstream. Intermediate.  Newbury: Express Publishing, 2010. 264 р.
6)	Food. Навчальний посібник для студентів Інституту філології / Укл.: Гаврилюк О.О.  К., 2019. 100 с.
7)	Практикум з англійської мови “Topics in Use” для студентів II курсу Інституту філології та гуманітарних факультетів інших вузів. / Упоряд. Нечипорук О.О., Пастушенко О.М. Київ: ПЦ Інституту філології КНУ ім. Тараса Шевченка. 2005р.  128с.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Практичні заняття, самостійна робота. 
Методи навчання: комунікативні методи навчання, спрямовані на вироблення та закріплення навичок говоріння, аудіювання, читання та письма. Репродуктивний і продуктивний методи. Метод тренувальних вправ. Імітаційні (ігрові) методи: Дидактичні творчі ігри. Інтегративні методи: робота в парах. Самостійна робота з довідковою літературою.
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Усні відповіді, участь в обговоренні, письмові завдання, модульна контрольна робота. Конкретні критерії оцінювання наведено в робочій програмі навчальної дисципліни.
        
    
            Мова викладання
        
        
            російська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Алевтина
                            Вікторівна
                            Шелякіна
                        
                        
                            Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації  
Навчально-науковий інститут філології
                    Навчально-науковий інститут філології
 
                    
                            Ольга
                            Олександрівна
                            Гаврилюк
                        
                        
                            Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації  
Навчально-науковий інститут філології
                    Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації 
                    
                    
                        Навчально-науковий інститут філології
                    
                
                        Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації 
                    
                    
                        Навчально-науковий інститут філології