Практичний курс третьої мови (іспанська мова)
Освітня програма: Новогрецька філологія та переклад і англійська мова
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Практичний курс третьої мови (іспанська мова)
Код дисципліни
ДВС.02.01.04.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
7
Результати навчання
ПРН1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземними мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації.
ПРН2. Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, зокрема з фахової літератури та електронних баз, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати.
ПРН10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності.
ПРН11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та іноземними мовами.
ПРН 21.2. Застосовувати у практицi спiлкування в побутовій сфері третю iноземну мову.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування базових навичок читання, письма та основ фонетики. Рівень володіння іспанською мовою на рівні A1.
Зміст навчальної дисципліни
Мета –ознайомити студентів з нормами літературної іспанської мови на основі текстів та аудіо та відеоматеріалів загальнокультурної спрямованості, а також усних інформаційних повідомлень; розвинути навички усної та письмової комунікації іспанською мовою для подальшого вільного спілкування на міжнародній площині, а також навички перекладу українською мовою іспаномовної літератури загальнокультурного спрямування, з метою кращого розуміння культурних аспектів третьої іноземної мови. Важливим на цьому етапі є засвоєння студентами граматичної складової третьої іноземної мови, теми якої визначаються програмою, задля подальшої успішної комунікації студентів і носіїв іспанської мови.
Рекомендована та необхідна література
1. Castro Viúdez F., Rodero Díaz I., Sardinero Francos C. Nuevo español en marcha. Curso de español como lengua extranjera, A2. Libro de alumno. Madrid: Sociedad General Española de Librería, S.A., 2016. 149 p.
2. Castro Viúdez F., Rodero Díaz I., Sardinero Francos C. Nuevo español en marcha. Curso de español como lengua extranjera, A2. Cuaderno de ejercicios. Madrid: Sociedad General Española de Librería, S.A., 2016. 70 p.
3. Castro Viúdez F., Rodero Díaz I., Sardinero Francos C. Español en marcha. Curso de español como lengua extranjera, B1. Libro de alumno. Madrid: Sociedad General Española de Librería, S.A., 2013. 156 p.
4. Сastro F. Uso de la gramática española. Elemental. Madrid: EDELSA: Grupo Didsacalia, S.A., 2015.
5. Aragonés L., Palencia R. Gramática de uso del español. Teoría y práctica. A1-B2. Madrid: Ediciones SM., 2012.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Упродовж семестру здійснюється оцінювання відповідно до видів робіт та форми контрою, Заліквиставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Студенти, які набрали мінімально позитивну кількість балів – 60або більше, отримують – "зараховано".Студенти, які не набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують – "не зараховано". Студентам, які за семестр набрали сумарно менше ніж 60 балів, для складання заліку необхідно скласти матеріал за темами, за якими виникла заборгованість, у вигляді написання самостійних робіт за темами, які вивчались впродовж семестру або ж за потреби написати контрольну роботу.
Мова викладання
Іспанська, українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Олеся
Дмитрівна
Наубетова
Кафедра романської філології
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра романської філології
Навчально-науковий інститут філології