Англійська мова ділового та академічного спілкування

Освітня програма: Турецька мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Англійська мова ділового та академічного спілкування
Код дисципліни
ННД.22.04.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
РН 5. Оперує базовими категоріями та поняттями спеціальності. РН 13. Знає та розуміти сучасні філологічні й дидактичні засади навчання турецької мови і літератури та англійської мови, мовні норми, соціокультурну ситуацію розвитку турецької мови, особливості використання мовних одиниць у певному контексті, мовний дискурс художньої літератури й сучасності. РН 14. Володіє комунікативною компетентністю з української, турецької та англійської мов (лінгвістичний, соціокультурний, прагматичний компоненти відповідно до загальноєвропейських рекомендацій із мовної освіти), здатний удосконалювати й підвищувати власний компетентнісний рівень у вітчизняному та міжнародному контексті. РН 24. Здатний орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: - місце англійської мови у мовній системі світу; - особливості англійської мови як цілісної системи; - правила фонетичного оформлення (наголос, паузація, інтонація) висловлювань різних типів (діалог, монолог) у відповідності до ситуації міжкультурного спілкування; - функціонально-стильові норми вживання лексичних одиниць синонімічного ряду, ідіом, висловів у відповідності до ситуації міжкультурного спілкування. 2. Уміти: - продукувати підготовлені чи непідготовлені монологічні та діалогічні висловлювання, що підсумовують та/або доповнюють зміст почутого чи побаченого; - застосовувати ефективні навчальні стратегії у читанні та аудіюванні. 3. Володіти елементарними навичками: - створення презентацій; - реалізовувати науковий пошук й удосконалювати свої навчальні стратегії. Міждисциплінарні зв’язки: Англійська мова професійного спрямування, Англійська мова для міжкультурного спілкування.
Зміст навчальної дисципліни
Курс «Англійська мова ділового й академічного спрямування» покликаний удосконалити соціокультурну, мовленнєву, професійну та когнітивну компетентності студентів, сформувати у них позитивне ставлення до оволодіння мовою та культурою англомовного світу, а також підвищити ефективність комунікації англійською мовою шляхом: ознайомлення студентів із особливостями міжкультурної комунікації у професійній сфері та основами академічного читання та письма; систематизації знань про лексичну та граматичну системи англійської; формування у студентів умінь ефективного використання мовленнєвих засобів у різноманітних комунікативних ситуаціях професійного спілкування, вдосконалення умінь навчального перекладу на англійську мову. Зазначений курс є базовою дисципліною у межах програми підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр», галузі знань 02. Філологія, спеціальність 014.029 Середня освіта (Турецька мова і література). Дисципліна викладається у VII семестрі в обсязі 3 кредитах ECTS, зокрема 40 практичних годин і 50 годин самостійної роботи. Перший модуль розглядає темп життя, вплив ментальності на тривалість життя, поняття “приреченої любові” в Східній та Західній літературах, шлях досягання гармонії, особистісні відмінності зумовлені природою, а не вихованням, присудок, типи присудків, Шекспір як великий лінгвістичний експериментатор, узгодження підмета та присудка. Другий модуль розглядає теорію удачі, другорядні члени речення, роль дизайну в сучасному житті, теорії змов, дієприслівниковий модифікатор, уявлення про час в різних суспільствах, складносурядне речення, розділові знаки, харчовий космополітизм, складне речення, технологічні винаходи, складнопідрядне речення, глобалізація та порядок слів.
Рекомендована та необхідна література
1. Гордєєва А. Й. English Syntax. A Simple Sentence: посібник з граматики. К: Ліра-К, 2017. 160 с. 2. Савенко Т. В. Практична граматика англійської мови: навчальний посібник. Кіровоград : РВЦ КДПУ ім.. В.Винниченка, 2016. 180 с. 3. Яхонтова Т. В. Основи англомовного наукового письма: навч. посібник для студентів, аспірантів і науковців. Вид. 2-ге. Львів: ПАІС, 2003. 4. Armer, T. Cambridge English for Scientists with Audio CD. Cambridge University Press, 2011. 5. Bailey, S. Academic writing: A handbook for international students. (3rd edition). Routledge, 2011. 299p 5. Bandis, A., Hodson, J., Stournara, J., McNicholas, K. Macmillan Guide to Science. Macmillan, 2016. 6. Evans, V., Dooley, J. Career Paths. Science. Express Publishing, 2010. 7. Foley, M., Hall, D. Advanced Learner's Grammar. Harlow: Pearson Education Limited, 2003. 484p. 8. Hewings, M., Thaine, C. Cambridge Academic English. An integrated skills course for EAP. Upper Intermediate. Cambridge, 2012.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття; самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом відповідей на практичних заняттях, написання МКР. Студент може набрати максимально 60 балів за роботу впродовж семестру. Оцінювання за формами контролю: 1. Відповідь на практичних заняттях занятті: 12 - 20 балів. 2. Підготовка та захист проєкту: 12 - 20 балів. 3. Модульна контрольна робота: 12 - 20 балів. 4. Іспит: 24 - 40 балів.
Мова викладання
англійська