Загальна і вікова педагогіка

Освітня програма: Турецька мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Загальна і вікова педагогіка
Код дисципліни
ННД.11
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
РН 2. Знає закономірності розвитку особистості, вікові особливості учнів, їхню психологію та специфіку сімейних стосунків. РН 4. Знає та розуміє особливості навчання різнорідних груп учнів, застосовує диференціацію навчання, організовує освітній процес з урахуванням особливих потреб учнів. РН 9. Володіє формами та методами виховання учнів на уроках і в позакласній роботі, уміє відстежувати динаміку особистісного розвитку дитини. РН 10. Здатний проектувати психологічно безпечне й комфортне освітнє середовище, ефективно працювати автономно та в команді, організовувати співпрацю учнів та комунікацію з їхніми батьками. РН 11.Здатний цінувати різноманіття та мультикультурність, керуватися в педагогічній діяльності етичними нормами, принципами толерантності, діалогу й співробітництва.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування курсом «Психологія». 2. Знання теоретичних основ структури психіки, факторів і основних механізмів формування особистості. 3. Розуміння сутності основних регуляторів діяльності і поведінки в групі і можливостей їх використання в роботі з академічною групою.
Зміст навчальної дисципліни
Розкриваються механізми організації впливу на особистість в процесі її освіти і навчання, аспекти всебічного розвитку особистості шляхом навчання і виховання; формування педагогічного мислення, навчання аналізу педагогічної дійсності, свідоме оволодіння професійно-педагогічними вміннями та навичками; формування теоретичних уявлень про педагогіку як науку, її об’єкт, предмет, мету, завдання; ознайомлення з поняттями, категоріями та методами педагогіки; з’ясування її значущості в системі наук. Зміст розкривається у двох модулях: 1) загальні основи педагогіки, теорія освіти і навчання; 2) теорія виховання, школознавство. Важливе місце в курсі відводиться набуттю практичних навичок у ситуаціях освітньої діяльності закладу освіти.
Рекомендована та необхідна література
1. Бех І. Д. Виховання особистості: [підруч.] / І. Д. Бех. – К. : Либідь, 2008. – С. 426 – 482. 2. Державний стандарт базової і повної середньої освіти. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : // https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-deyaki-pitannya-derzhavnih-standartiv-povnoyi-zagalnoyi-serednoyi-osviti-i300920-898 3. Зайченко І. В. Педагогіка: навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. / І. В. Зайченко. – [2-ге вид.]. – К. : Освіта України, "КНТ", 2008. – С. 6 – 25. 4. Закон України «Про повну загальну середню освіту» Із змінами і доповненнями, внесеними Законами України від 13 липня 2020 року N 764-IX, від 13 квітня 2021 року N 1385-IX – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http: //search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T200463.html 5. Кузьмінський А. І. Педагогіка: [підруч.] / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. – К. : Знання, 2007. – С. 43 – 47. 6. Марушкевич А. А. Педагогіка: підруч. / А.А.Марушкевич, Є.С.Спіцин. К.: ВПЦ «Київський університет», 2019. 383 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні заняття; семінарське заняття; самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семестрової роботи: Модуль І: 1. Усна відповідь, презентація, доповідь: 6 - 10 балів. 2. Виконання практичних завдань: 3 - 5 балів. 3. Критичне есе, творча робота: 3 - 5 балів. 4. Контрольна робота (ПКР): 6 - 10 балів. Модуль ІІ: 1. Усна відповідь, презентація, доповідь: 6 - 10 балів. 2. Виконання практичних завдань: 3 - 5 балів. 3. Критичне есе, творча робота: 3 - 5 балів. 4. Контрольна робота (ПКР): 6 - 10 балів. 5. Іспит: 24 - 40 балів.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни