Підсумковий іспит з англійської мови
Освітня програма: Кримськотатарська мова і література, англійська мова та переклад
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Підсумковий іспит з англійської мови
Код дисципліни
ННД. 13
Тип модуля
Екзаменаційна комісія
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та англійською мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації.
ПРН 5. Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічниками різних політичних поглядів тощо.
ПРН 10. Знати норми літературної англійської мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності.
ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та англійською мовами.
ПРН 17. Збирати, аналізувати, систематизувати й інтерпретувати факти мови й мовлення й використовувати їх для розв’язання складних задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати:
- сучасні філологічні та дидактичні засади навчання іноземної мови;
- основні функції і закони розвитку мови як суспільного явища, різнорівневої (системної) організації іноземної мови та її норм, особливостей використання мовних одиниць у певному контексті, мовного дискурсу художньої літератури й сучасності.
Уміти:
- працювати з теоретичними та науково-методичними джерелами (зокрема цифровими);
- знаходити, обробляти, систематизувати й застосовувати в освітній діяльності сучасну наукову інформацію, комп’ютерні технології;
Володіти:
- комунікативною мовленнєвою компетентністю з іноземної мови (лінгвістичний, соціокультурний, прагматичний компоненти відповідно до загальноєвропейських рекомендацій із мовної освіти);
- удосконалювати й підвищувати власний компетентнісний рівень у вітчизняному та міжнародному контексті, основами професійної культури, уміння створювати й редагувати тексти фахового змісту (українською та іноземною мовою).
Зміст навчальної дисципліни
Зміст Програми складає тематика та теоретичні питання програм навчальних дисциплін, що входять до ОПП " «Кримськотатарська мова і література, англійська мова та переклад". Ця освітньо-професійна програма базується на дисциплінах, пов’язаних з Комплексною дисципліною «Практичний курс західноєвропейської мови». Метою комплексного підсумкового іспиту є перевірка програмних результатів навчання, які студенти мають отримати під час вивчення дисциплін з англійської мови. Комплексний підсумковий іспит ставить завдання перевірити знання та вміння, набуті випускниками за час навчання на бакалавраті, у визначених галузях знань.
Рекомендована та необхідна література
1.Cambridge Grammar of English: A Comprehensive Guide. – Cambridge: Cambridge University Press, 2007.
2. Campbell, Robert and Moore, Julie. Global Advanced. Workbook with key. - Macmillan Publishers Limited, 2012.
3. Clanfield, L & Jeffiies, A. Global Advanced Coursebook with Class CDs. - Macmillan Publishers Limited, 2012.
4. Dooley J., Evans V. Grammarway 4.– Newbury: Express Publishing.
5. Foley M., D. Hall. Advanced Learner's Grammar. — Harlow: Pearson Education Limited, 2003.
6. Hancock C.. Meaning-centered Grammar. – London: Equinox Publishing Ltd., 2005. 7. Hewings M.. Advanced Grammar in Use. – Cambridge: Cambridge University Press, 2002.
7. Hewings M.. Advanced Grammar in Use. – Cambridge: Cambridge University Press, 2002.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Консультація.
Методи та критерії оцінювання
Іспит проходить в усно-письмовій формі, оцінка фіксується за кожний вид завдання комісією. Іспит передбачає виконання теоретичних завдань, а також виконання завдань на уміння практично застосовувати набуті знання з іноземної мови, що за змістом і обсягом включають навчальний матеріал підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Бакалавр». Структура білета відображає комплексний характер підсумкового іспиту й містить три питання, кожне питання оцінюється від 0 до 25 балів:
1) аналіз запропонованого тексту;
2) виконання граматичних завдань;
3) розмовна тема.
Мова викладання
англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни