Міжнародний менеджмент і маркетинг

Освітня програма: Міжнародні економічні відносини (з обов’язковим вивченням двох іноземних мов)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Міжнародний менеджмент і маркетинг
Код дисципліни
ВК5.1.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2018/2019
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Засвоєння студентами категоріального апарата, що використовується в міжнародному менеджменті та при здійсненні міжнародної маркетингової діяльності. Вивчено особливостей здійснення різноманітних міжнародних маркетингових стратегій. Сформовано систему знань про теоретичні засади аналізу середовища міжнародного менеджменту та міжнародного маркетингового середовища, оцінювання його привабливості для здійснення зовнішньоекономічної діяльності Комунікація: здатність працювати у міжнародному просторі, вироблення у студентів практичних навиків командної роботи. Автономність та відповідальність: продемонструвати розуміння особистої відповідальності за професійні та/або управлінські рішення чи надані пропозиції/рекомендації, які можуть впливати на систему управління в організації або ефективність міжнародної маркетингової діяльності суб’єктів підприємництва в цілому чи окремі її складові.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) Успішне опанування дисциплін із циклу теоретичної, професійної та практичної підготовки. 2) Вміти збирати, узагальнювати та аналізувати інформацію, виконувати аналітичні та організаційні роботи при підготовці досліджень; аналізувати у взаємозв’язку економічні явища, процеси, інститути на макро- та мікрорівні; розуміти рушійні сили і закономірності історичного процесу тощо. 3) Володіти елементарними навичками економіко-статистичного та стратегічного аналізу, навичками написання аналітичних довідок, оглядів та прогнозів; теоретичного та експериментального дослідження для рішення економічних задач; навичками роботи з комп'ютером як засобом управління інформацією та з інформацією в глобальних комп'ютерних мережах; навичках використання сучасних стандартних методів обробки даних (які реалізовані у табличному процесорі Microsoft Excel тощо) та подачі інформації; навичками самостійної роботи.
Зміст навчальної дисципліни
Теоретичні засади міжнародного менеджменту. Інформаційне забезпечення на зовнішніх ринках. Середовище міжнародного маркетингу. Концепції міжнародного маркетингу. Міжнародні маркетингові дослідження. Сегментація міжнародного ринку. Вихід на зарубіжні ринки. Міжнародні маркетингові комунікації.
Рекомендована та необхідна література
1. Бутко М. Міжнародний менеджмент : підруч. / М. Бутко, І. Бутко, М. Дитковська. – К. : Вид-во «Центр навчальної літератури», 2018. – 412 с. 2. Гуткевич С. О. Міжнародний менеджмент : підруч. / С. О. Гуткевич, Г. В. Дмитренко, І. Г. Оніщенко, Ю. М. Сафонов; за ред. д.е.н., проф. Гуткевич С. О. – К. : Кафедра, 2015. – 535 с. 3. Міжнародний маркетинг: навч. посіб. / С. І. Чеботар [та ін.] ; за ред. проф. С. І. Чеботара. – Суми : Папірус, 2015. – 367 с. 4. Міжнародний маркетинг: навч. посіб. / Чернів. торг.-екон. ун-т Київ. нац. торг.-екон. ун-ту ; [уклад.: Лошенюк І. Р. та ін.]. – Чернівці : Книги–XXI, 2015. – 159 с. 5. Міжнародний маркетинг: навч. посібник / Т. В. Князєва, Ю. П. Колбушкін, С. В. Петровська та ін. – К. : НАУ, 2019. – 164 с. 6. Міжнародний маркетинг: підручник / [Я. С. Ларіна та ін. ; за ред. О. І. Бабічевої]. – Київ : Гельветика, 2018. – 451 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання рівня опанування студентом матеріалу навчальної дисципліни здійснюється шляхом поточного та підсумкового контролю. З огляду на практично-прикладне спрямування дисципліни « Міжнародний менеджмент та маркетинг» домінуючим серед завдань поточного контролю є комплексне практичне завдання, а також захист та презентація роботи. Оцінювання теоретичної підготовки (20%), оцінювання практичної підготовки (80%).
Мова викладання
українська