Лінгвістичний потенціал реклами в медійній комунікації

Освітня програма: Українська мова і література та західноєвропейська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Лінгвістичний потенціал реклами в медійній комунікації
Код дисципліни
ДВС.2.14
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 3 Організовувати процес свого навчання й самоосвіти. ПРН 12 Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють. ПРН 21.1 Знати провідні актуальні тенденції функціонування мови в засобах масової інформації і встановлення ролі масмедіа у динаміці мовних і соціальних процесів. ПРН 21.2 Здійснювати комунікативну діяльність як реалізацію функцій мови в різних суспільних сферах (жанрово- стильова диференціація мови). ПРН 21.3 Володіння професійними навичками й уміннями, необхідним для створювати усних і письмових текстів різних жанрів і стилів українською мовою.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування навчальних дисциплін «Вступ до мовознавства», «Сучасна українська мова. Лексикологія. Фразеологія», «Сучасна українська мова. Фонетика. Фонологія», «Сучасна українська мова. Морфемологія. Словотвір», «Сучасна українська мова. Парадигмологія».
Зміст навчальної дисципліни
Систематизуються знання студентів про дієвий потенціал реклами в аспекті культурного розвитку суспільства, забезпечуючи майбутніх фахівців-філологів належним лінгвістичним інструментарієм для подальшої самостійної роботи в різних галузях суспільної діяльності. Розглянуто мовну та жанрову специфіку реклами в різних комунікативних сферах, принципи роботи з фаховою літературою з акцентом на продукування рекламних текстів.
Рекомендована та необхідна література
1. Божкова В. Реклама та стимулювання збуту : навч. посіб. Київ : ЦНЛ, 2017. 208 с. 2. Климентова О.В. Навчально-методичний комплекс дисципліни «Лінгвістичний потенціал реклами в медійній комунікації (для студентів-філологів)». Київ, 2019. 3. Компанцева Л.Ф. Лінгвістична експертиза соціальних мереж. К., 2018 4. Кутуза Н.В. Формула впливу рекламного дискурсу // Одеський лінгвістичний вісник, 2014. Вип. 3. С.138 – 145. 5. Кутуза Н.В. Слоган як сугестивний концентр реклами // Рекламний та PR дискурс: аспекти впливу. Київ: Вид. дім Дмитра Бураго, 2015. – с. 133- 137. 6. Огілві Д. Про рекламу. Харків : Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", 2019. 288 с. 7. Олексюк О.М. Основні ознаки рекламного дискурсу як складника інституційного // Записки з українського мовознавства. Збірник наукових праць. 2016. Вип. 23. С.238 – 243. 8. Прищенко С. Дизайн і реклама. Ілюстрований глосарій (основні терміни та поняття). Київ : Кондор, 2020. 208 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
семінарські, залік
Методи та критерії оцінювання
усна відповідь, наукова доповідь, тестові завдання, аналіз рекламних текстів, підсумкова контрольна робота
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни