Theory practice of digitilized translation for economists
Освітня програма: Економічна аналітика та статистика
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Theory practice of digitilized translation for economists
Код дисципліни
ВБ
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 1. Знати та використовувати економічну термінологію, пояснювати базові концепції мікро- та макроекономіки
ПРН16. Демонструвати базові навички креативного та критичного мислення під час досліджень та професійного спілкування
ПРН17.Розуміти та самостійно формувати зміст, структуру і висновки наукових та аналітичних текстів з економіки
ПРН20.Використовувати інформаційні та комунікаційні технології для вирішення соціально- економічних завдань, підготовки та подання аналітичних звітів
ПРН21.Оволодіти навичками усної та письмової професійної комунікації англійською мовою
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: лексико-граматичні основи усної і письмової ділової англійської мови бізнесу, менеджменту, маркетингу та фінансів.
2. Володіти навичками маркетингового аналізу і управлінського оцінювання підприємств, обробки та візуалізації статистичних даних, роботи з діджиталізованими засобами обробки економічної інформації українською і англійською мовами.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається’з двох модулів
Рекомендована та необхідна література
Карабан В.І. Теорія та практика перекладу з української мови на англійську мову. Nova Knyga. Vinnitsia, 2015. 608 с.
Петровський М.В.Плеоназми у науковому тексті та їх переклад / Актуальні проблеми міжнародних відносин 125 (2), 46-55, 2015.
Петровський М.В., Олійник, І.В., Святюк Ю.В. Підручник з англійської мови для студентів III - IV курсів за фахом «Економіка» (ESP for Senior Students of Economics)- K., Знання, 2019. - 356 c. Zhylinska, O., Petrovsky, M., Bilorus, T., Horbas, I., Vikulova, A. Management: Teaching and Learning Handbook for Students of Economics. K.: Lira-K, 2019 - 91 p.
Petrovsky M.V. Prygara O.Yu., Starostina A.O. Marketing of Innovations. Methodological and learning handbook for Master’s degree students of Marketing. K.: Interservice, 2020- 34 c.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Мета дисципліни - формування навичок використання інформаційних і комунікаційних технологій для пошуку, оброблення та аналізу англійською і українською мовами інформації з економіки та економічної політики для розв’язання завдань економічної діяльності.
Методи та критерії оцінювання
• Семестрове оцінювання / assessment throughout semester:
• 60 балів максимум - 36 балів мінімум / 60 points maximum - 36 points minimum
• Участь у практичних заняттях (дискусіях теоретичного характеру, обговореннях кейсів, виступи з повідомленнями) - 6 балів І 2 балів / Participation in practical classes (theoretical discussions, case discussions, presentations) - 6 points / 2 points
• Виконання індивідуального проекту з перекладу - 10 балів / 6 балів / Completing an individual translation project - 10 points / 6 points
• Виконання групового проекту з перекладу - 10 балів / 6 балів / Completing a group translation project - 10 points / 6 points
• Індивідуальний перекладацький проект та його презентація - 10 балів І 6 балів / Individual translation project and its presentation - 20 points /10 points.
Мова викладання
англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни