Основи діаналізу

Освітня програма: Психологія бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Основи діаналізу
Код дисципліни
ДВС.3.08.03
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР11. Складати та реалізовувати план консультативного процесу з урахуванням специфіки запиту та індивідуальних особливостей клієнта, забезпечувати ефективність власних дій ПР15. Відповідально ставитися до професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати психологічні факти та закономірності на рівні студента, який завершив перші 5 семестрів навчання за спеціальністю “психологія” у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка 2. Вміти використовувати первинні знання та навички психологічної допомоги на рівні студента, який завершив перші 5 семестрів навчання за спеціальністю “психологія” у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна «Основи діаналізу спрямована на розвиток знань студента про підхід до надання психологічної допомоги, який вирізняється ґрунтовним описом методологічних основ, постнекласичним розумінням ролей учасників психологічної взаємодії та економністю використання особистісних ресурсів психолога та клієнта. Зміст дисципліни складають вимоги до організації мислення психолога, принципи психологічної допомоги та основні практичні стратегії, що використовуються у цьому підході. На практичних заняттях з дисципліни, які проводяться у формі симулятивного тренінгу, зосереджено увагу на виробленні первинних навичок психологічної допомоги у діаналітичному підході.
Рекомендована та необхідна література
Крупельницька Л.Ф. Напрями сучасної психотерапії: навч. посібник. – К.: ВПЦ “Київський університет”, 2018. – 350 с. Крупельницька Л.Ф. Персональний міф: філософсько-психологічні та психотерапевтичні аспекти. Психологічний часопис: науковий журнал / за ред. С.Д. Максименка. – Т. 6. – Вип. 8 (40). – Київ : Інститут психології імені Г.С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, 2020. – С. 24-35.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Тест, тестова контрольна робота, колоквіум, оцінка участі у семінарах, оцінка базових навичок психологічної допомоги. Тест за підсумками вивчення 1-ї теми: 10/6 балів Колоквіум: 10/6 балів Тестова контрольна робота з 4-ї теми: 20/12 балів Оцінка базових навичок психологічної допомоги: 10/6 балів Оцінка участі у семінарах: 10/6 Підсумкове оцінювання - залік. Організація оцінювання: після теми 1 проводиться тест; після теми 2 проводиться колоквіум; після теми 4 – тестова контрольна робота; на двох останніх семінарах проводиться оцінка участі у семінарських заняттях та базових навичок психологічної допомоги Кількість балів підсумкового оцінювання (максимум 100 балів) складається з суми балів семестрового оцінювання (максимум 60 балів) та балів, отриманих студентом за залік (максимум 40 балів). При кількості балів в семестровому оцінюванні менше критично-розрахункового мінімуму (36 балів) даються додаткові завдання.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни