Управління якістю туристичних послуг
Освітня програма: Туризм (ОС Магістр, денна)
Структурний підрозділ: Географічний факультет
Назва дисципліни
Управління якістю туристичних послуг
Код дисципліни
ОК.1.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
РН4) Знання
закономірностей,
принципів та
механізмів
функціонування
туристичного ринку
РН5) Здатність
оцінювати
кон’юнктуру
туристичного ринку,
інтерпретувати
результати дослідження та
прогнозувати
напрями розвитку
суб’єкта
підприємницької
діяльності в сфері
рекреації і туризму
РН6) Здатність
здійснювати
управління
підприємством
індустрії туризму
РН7) Здатність
розробляти та
реалізовувати проекти
в сфері рекреації,
туризму, гостинності
РН15) Відповідати
вимогам спілкування
в діалоговому режимі
з широкою науковою
спільнотою та
громадськістю в сфері
туризму
РН16) Демонструвати
соціальну
відповідальність за
результати прийняття
стратегічних рішень
РН17) Приймати
рішення у складних і
непередбачуваних
умовах, що потребує
застосування нових
підходів та методів
прогнозування
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування дисциплін «Організація послуг», «Туроперейтинг», «Організація діяльності туристичного підприємства», «Основи економіки туризму», «Стандартизація та сертифікація послуг в туризмі та курортній справі», «Регулювання туристичної діяльності», «Маркетинг», «Менеджмент», «Економіка туристичної фірми», «Правознавство» та «Фінанси». 2. Володіти навичками аналізу, синтезу, моделювання ситуації, прогнозування, порівняння
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна присвячена вивченню
теоретичних і методологічних засад створення якісного туристичного сервісу. Розглядаються
концептуальні засади проблеми якості в туризмі, а саме: поняття про якість туристичних
послуг та вимоги до якості туристичних послуг; критерії якості туристичних послуг;
принципи сучасного сервісу та фактори, які впливають на якість туристичного
обслуговування; нормативно-правове забезпечення якості туристичних послуг; процесний
підхід в управлінні якістю та методологічні основи управління якістю. Особлива увага
присвячується практиці сучасних стратегій лідерства в якості, концепції TQM та
особливостям оцінки і управління якістю в сфері туристичних послуг, а саме: управляння
якістю туристичного продукту; умови створення якісного сервісу на туристичному
підприємстві; розробка, впровадження та забезпечення функціонування системи
менеджменту якості на туристичному підприємстві; системи управління якістю на різних
типах туристичних підприємств; управління якістю на різних етапах бізнес-процесів
туристичного підприємства.
Рекомендована та необхідна література
1. Бабарицька В., Малиновська О. Туроперейтинг. Понятійно-термінологічні основи, сервісне забезпечення тур продукту: Навч. пос. – К,: Альтерпрес, 2004. 2. Бізнес-планування: навч. посіб. / Т.Г.Васильців, Я.Д.Качмарик, В.І.Блонська, Р.Л.Лупак. – К.: Знання, 2013. – 207 с. 3. Кудла Н.Є. Управління якістю в туризмі. – Львів: ЦУЛ, 2015. – 328 с. 4. Ткаченко Т.І. Управління якістю готельних послуг: монографія / Т.І. Ткаченко, С.В. Мельниченко, М.В. Новак. - К.: КНТЕУ, 2006.-234 с. 5. Топольник В.Г. Управління якістю продукції та послуг в готельноресторанному господарстві: навч. посіб./ В.Г. Топольник. – Львів: Магнолія 2006, 2012. – 328 с. 6. Berry, Leonard L., Parasuraman, A., Zeithaml, Valarie A. Delivering Quality Service. New York: The Free Press. 7. Deming, W. Edwards. Out of the Crisis. Cambridge: Massachusetts Institute of Technology, Center for Advanced Engineering Study. 8. Кові Стівен Р. 7 звичок надзвичайно ефективних людей. / Пер. З англ. О. Любенко. – Харків, 2012. – 384 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, консультації, самостійна робота, бесіда, дискусія, робота в малих групах
Методи та критерії оцінювання
Упродовж семестру проводяться підсумкові контрольні роботи (перша включає теми 1-5, друга 6-10). На семінарських заняттях для виявлення рівня засвоєння відповідних знань впродовж семестру проводять бліц опитування, які у підсумку формують до 10% оцінки. підсумкове оцінювання у формі екзамену. Максимальна кількість балів на екзамені – 40, мінімальна, які додаються до семестрових – 24 бали (60% від максимальних балів, що відводяться на екзамен). У випадку коли студент на екзамені набрав менше вказаної кількості балів, вони не додаються до семестрової оцінки (незалежно від кількості балів, отриманих під час семестру), в екзаменаційній відомості у колонці “бали за екзамен” ставиться “0”, а в колонку «результуюча оцінка» переноситься лише кількість балів, отриманих під час семестру. Студенти, які набрали впродовж семестру менше 20 балів, до екзамену не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до екзамену – 36 балів.
Мова викладання
Англійська/українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни