Маркетинг туризму
Освітня програма: Туризм (ОС Бакалавр, денна)
Структурний підрозділ: Географічний факультет
Назва дисципліни
Маркетинг туризму
Код дисципліни
ННД.35
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР10. Розуміти
принципи, процеси і
технології організації
роботи суб'єкта
туристичного бізнесу та
окремих його підсистем
(адміністративно-
управлінська,
соціальнопсихологічна,
економічна, техніко-
технологічна).
ПР13. Встановлювати
зв'язки з експертами
туристичної та інших
галузей.
ПР21. Приймати
обґрунтовані рішення та
нести відповідальність за
результати своєї
професійної діяльності
ПР26. Передбачати
наслідки своєї
підприємницької
діяльності
ПР27. Застосовувати
отримані знання і
навички в повсякденній
практиці
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1.Знання теоретичних основ маркетингу.
2.Вміння володіти сучасними маркетингово-аналітичними методами та методами роботи з сучасними базами даних.
3.Володіння базовими підходами у використанні кількісних та якісних методів в організації маркетингових досліджень.
Зміст навчальної дисципліни
Дана навчальна дисципліна присвячена вивченню сучасного наукового інструментарію з методології та організації маркетингової діяльності (теорії та практики) у туризмі. Вона висвітлює питання маркетингу сталого туризму, системи та стратегії маркетингу в туризмі, ринку споживачів в туризмі та його маркетингового аналізу, вимірювання і прогнозування попиту в туризмі, життєвого циклу товару в туризмі, проблем встановлення контактів з клієнтами і стимулювання збуту в туризмі, цінової політики в туристичному маркетингу, реклами в системі туристичного маркетингу, виставкового маркетингу в туризмі, планування, фінансування та організації маркетингу в туризмі, організації та проведення маркетингових досліджень в туризмі, інноваційних напрямків маркетингу в туризмі, іміджбілдингу та брендингу туристичних дестинацій, інформаційних технологій у маркетингу в туризмі, маркетингу в туристичних кластерах тощо. Вивчення даної дисципліни дає можливість оволодіти сучасними вміннями та навичками застосування кількісних та якісних методів маркетингового аналізу в туризмі, що сприятиме розв’язанню конкретних наукових та практичних проблем розвитку туристичної галузі в Україні в сучасних умовах.
Рекомендована та необхідна література
1.Мальська М.П., Мандюк Н.Л.Маркетинг туризму. Підручник.Львів: Український бестселер, 2015. 364 с.
2.Кудла Н.Є. Маркетинг туристичних послуг: нав.пос.К.:Знання,2011. 351 с.
3.Правик Ю.М. Маркетинг туризму: підручник. К.: Знання, 2008. 303с.
4.Смирнов І.Г., Любіцева О.О. Маркетинг сталого туризму: навч.посіб. К.: Видавництво Ліра-К, 2019. 256 с.
5.Смирнов І.Г. Маркетинг у туризмі: навч.посіб. К.: КНУ імені Тараса Шевченка, 2016.240 с.
6.Смирнов І.Г. Виставковий маркетинг у туризмі. Географія та туризм. Вип. 4. 2010. С.22-35.
7.Смирнов І.Г. Туристично-маркетингова політика України в контексті підготовки і проведення ЄВРО-2012. Географія та туризм: наук.збірник. К.:Альфа-ПІК, 2012. Вип. 18. С.3-12.
8.Смирнов І.Г., Шпарага Т.І. Потенціал вірменської спадщини в Україні для розвитку туризму: регіонально-маркетинговий аспект. Географія та туризм: наук.збірник. К.: Альфа-ПІК, 2019. Вип.47. С.28-44.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1.Усна доповідь, доповнення та участь в дискусіях на семінарах: 21 / 35 балів
2.Самостійна робота (конспект текстів): 5 / 10 балів
3.Самостійна робота (дослідження цінностей): 12 / 20 балів
4.Самостійна робота (написання тексту рекомендацій): 10 / 15 балів
Підсумкове оцінювання у формі іспиту: підсумкова кількість балів з дисципліни (максимум 100 балів) визначається як сума балів за систематичну роботу впродовж семестру (60 балів) та балів за відповідь на іспиті (40 балів).
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни