Педагогічна майстерність (Перелік №1)_3 сем.
Освітня програма: Картографія та географічні інформаційні системи
Структурний підрозділ: Географічний факультет
Назва дисципліни
Педагогічна майстерність (Перелік №1)_3 сем.
Код дисципліни
ВБ.3.01.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Уміти проводити лекції, семінари, практичні, тренінги, лабораторні роботи, факультативні заняття. Володіння навичками пошуку, відбору, обробки систематизації інформації для педагогічної діяльності у ЗВО.Вміння самостійно збирати та критично опрацьовувати, аналізувати та узагальнювати інформацію з різних джерел.
Критично осмислювати проблеми в науковій або професійній діяльності на межі предметних галузей, розв’язувати складні задачі і проблеми, що потребують оновлення й інтеграції знань в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог. Здатність застосовувати набуті знання у практичних ситуаціях професійної діяльності.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Володіти елементарними вміннями та навичками формування основних регуляторів діяльності і поведінки у студентській групі.
Зміст навчальної дисципліни
Засвоєння студентами систематизованих знань з навчальної дисципліни «Педагогічна майстерність» передбачає формування в них комплексних компетентностей з кваліфікації «викладач вищої школи», розвиток педагогічного мислення та сприяння професійному самовизначенню, набуття магістрами професійно-педагогічної ідентичності.
Рекомендована та необхідна література
1.Анотований бібліографічний покажчик праць науково-педагогічних працівників кафедри педагогіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка (2013-2020 роки) / Укл. А. А. Марушкевич, Н. І. Головко, С. П. Балашова. Київ: ЦП «Компринт», 2020. 63 с.
2.Авшенюк, Н. М., Дяченко, Л. М., та ін. Зарубіжний досвід професійної підготовки педагогів: аналітичні матеріали. Київ: ДКС “Центр”. 2017.
3.Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія. К.: Либідь, 1998. 560 с.
4.Биков В. Ю. Методичні системи сучасних інформаційно-освітніх технологій, [online]. Режим доступу: https://core.ac.uk/download/pdf/11083983.pdf [Дата зверн. 17.01.2020].
5.Вимоги до особистості викладача вищої школи. URL: https://pidru4niki.com/70123/pedagogika/vimogi_osobistosti_vikladacha_vischogo_navchalnogo_zakladu (дата звернення: 05.01.2021).
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Дисципліна необхідна для формування професійно-педагогічної компетентності викладача ЗВО. Виняткову увагу звернуто на розуміння педагогічних передумов освітньої діяльності, відпрацювання вмінь, навичок проведення занять, що можливе за умов практичної діяльності, яка є принциповою для курсу «Педагогічна майстерність». Визначального значення набувають: тренінгові вправи, рефлексія та самостійна робота студентів у вигляді створення критичного есе, колажу, інтерактивної мультимедійної міні-лекції.
Методи та критерії оцінювання
Контроль здійснюється за модульно-рейтинговою системою. У курсі передбачено один змістовий модуль з педагогіки вищої школи і методів викладання, а також один змістовий модуль з психології вищої школи, кожний з яких оцінюється максимально у 50 балів,. Рівень досягнення всіх запланованих результатів навчання визначається за результатами написання письмових контрольних робіт та під час самостійної і індивідуальної роботи студента. Обов’язковим є виконання модульної контрольної роботи.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни