Сучасні проблеми розвитку картографії та геоінформатики_3 сем.

Освітня програма: Картографія та географічні інформаційні системи

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Сучасні проблеми розвитку картографії та геоінформатики_3 сем.
Код дисципліни
ВБ.2.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР02. Застосовувати свої знання для визначення і вирішення проблемних питань і прийняття обґрунтованих рішень в науках про Землю. ПР05. Планувати і здійснювати наукові експерименти, писати наукові роботи за фахом. ПР07. Знати сучасні методи дослідження Землі та її геосфер і вміти їх застосовувати у виробничій та науково-дослідницькій діяльності. ПР10. Демонструвати здатність до адаптації та дії в новій ситуації, пов’язаній з роботою за фахом, вміння генерувати нові ідеї в області наук про Землю. ПР12. Моделювати геосферні об’єкти і процеси, застосовуючи картографічні і математичні методи та геоінформаційні технології.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Наявність освітнього ступеня бакалавра з наук про Землю, успішне опанування професійно-орієнтованих дисциплін 1 року навчання в магістратурі.
Зміст навчальної дисципліни
Дати студентам знання щодо існуючих проблем розвитку картографії та геоінформатики в системі створення/використання картографічних творів програмними засобами, а також пошуку шляхів їх вирішення.
Рекомендована та необхідна література
1.Бондаренко Е. Л. Методологічні особливості картографування природно-заповідного фонду України засобами інтерактивних карт (на прикладі Полтавської області) / Е. Л. Бондаренко, М. О. Кирилюк // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. – 2020. – № 31. – С. 6–14. 2.Геоінформаційне картографування в Україні: концептуальні основи і напрями розвитку / Л. Г. Руденко, Т. І. Козаченко, Д. О. Ляшенко [та ін.] ; за ред. Л. Г. Руденка. – К. : НВП “Видавництво “Наукова думка” НАН України”, 2011. – 102 с. 3.Напрями регіонального геоінформаційного картографування природно-заповідного фонду України (на прикладі Полтавської області) / Е. Л. Бондаренко, М. О. Кирилюк // Матеріали Міжнародної конференції [“Регіон-2020: суспільно-географічні аспекти”] (Харків, 2–3 квіт. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 20–23. 4.Національний атлас України. Наукові основи створення та їх реалізація / за ред. Л. Г. Руденка. – К. : Академперіодика, 2007. – 407 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1.“Сучасні теоретичні та методологічні проблеми картографії та геоінформатики”. 2.“Існуючі практичні проблеми розвитку картографії та геоінформатики”.
Методи та критерії оцінювання
Форми та організація оцінювання: поточне (семестрове) оцінювання (практичні роботи (мінімальна оцінка 24, максимальна 40; контрольні роботи (6 – 10); самостійна робота (5 – 10)); підсумкове (заключне) оцінювання у формі іспиту (оцінка за знання теорії (мінімум 12, максимум 20 балів); оцінка за практичну частину (13 – 20). Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 35 балів, для допуску до форми підсумкового контролю необхідно обов’язково здати додатково виконане індивідуальне комплексне завдання.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни