Геопортали_3 сем.
Освітня програма: Картографія та географічні інформаційні системи
Структурний підрозділ: Географічний факультет
Назва дисципліни
Геопортали_3 сем.
Код дисципліни
ВБ.2.06
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР03. Вміти спілкуватися з фахівцями та експертами різного рівня інших галузей знань, у тому числі в міжнародному контексті, в глобальному інформаційному середовищі.
ПР04. Розробляти, керувати та управляти проектами в науках про Землю, оцінювати і забезпечувати якість робіт.
ПР05. Планувати і здійснювати наукові експерименти, писати наукові роботи за фахом.
ПР10. Демонструвати здатність до адаптації та дії в новій ситуації, пов’язаній з роботою за фахом, вміння генерувати нові ідеї в області наук про Землю.
ПР12. Моделювати геосферні об’єкти і процеси, застосовуючи картографічні і математичні методи та геоінформаційні технології.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Наявність освітнього ступеня бакалавра наук про Землю.
Зміст навчальної дисципліни
Розширити у студентів базові знання теорії та практики розроблення геопорталів як сучасного технологічного рішення для функціонування та забезпечення загального доступу до геопросторових даних, зокрема, реалізованих як відповідні інфраструктури (ІГД, ІПД).
Рекомендована та необхідна література
1.Бондаренко Е. Л. Інфраструктури просторових даних (конспект лекцій та методичні вказівки до виконання практичних робіт) / Е. Л. Бондаренко. – К., 2019. – 64 с.
2.Глобальна інфраструктура просторових даних [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.gsdi.org/
3.Європейський геопортал INSPIRE [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.inspire-geoportal.eu/
4.Карпінський Ю. О. Стратегія формування національної інфраструктури просторових даних в Україні / Ю. О. Карпінський, А. А. Лященко – К.: УкрДАГП, 2006. – 107 с.
5.Руденко Л. Г. Геоінформаційне картографування в Україні: концептуальні основи і напрямки розвитку / Л. Г. Руденко, Т. І. Козаченко, Д. О. Ляшенко, А. І. Бочковська. – К.: НВП “Видавництво “Наукова думка” НАН України”, 2011. – 103 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
1.“Загальні відомості про геопортали як технологічне рішення розроблення інфраструктур просторових даних на різних територіальних рівнях”.
2.“Компонентна структура, склад та етапи розробки геопорталів для функціонування інфраструктур просторових даних для різних територіальних рівнів”.
Методи та критерії оцінювання
Форми та організація оцінювання: поточне (семестрове) оцінювання (практичні роботи (мінімальна оцінка 24, максимальна 40; контрольні роботи (6 – 10); самостійна робота (5 – 10)); підсумкове (заключне) оцінювання у формі заліку (оцінка за знання теорії (мінімум 12, максимум 20 балів); оцінка за практичну частину (13 – 20)).
Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 35 балів, для допуску до форми підсумкового контролю необхідно обов’язково здати додатково виконане індивідуальне комплексне завдання.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни