Теоретична картографія_1 сем.

Освітня програма: Картографія та географічні інформаційні системи

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Теоретична картографія_1 сем.
Код дисципліни
ОК 7.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР01. Аналізувати особливості природних та антропогенних систем і об’єктів геосфер Землі. ПР02. Застосовувати свої знання для визначення і вирішення проблемних питань і прийняття обґрунтованих рішень в науках про Землю. ПР07. Знати сучасні методи дослідження Землі та її геосфер і вміти їх застосовувати у виробничій та науково-дослідницькій діяльності. ПР12. Моделювати геосферні об’єкти і процеси, застосовуючи картографічні і математичні методи та геоінформаційні технології. ПР13. Ідентифікувати та класифікувати відомі і реєструвати нові об’єкти в складі геосфер, їхні властивості, явища та процеси, їм притаманні.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Наявність освітнього ступеня бакалавра з картографії.
Зміст навчальної дисципліни
Дати студентам знання з основ формулювання, еволюції, зв’язків та перспектив розвитку парадигм і теоретичних концепцій картографії як галузі науки, техніки та виробництва, що займається створенням різних видів і типів картографічних творів для практичного використання.
Рекомендована та необхідна література
1.Божок А. П. Картографія / Божок А. П., Молочко А. М., Остроух В. І. – К.: ВПЦ “Київський університет, 2008. – 271 с. 2.Бондаренко Е. Л. Геоінформаційне еколого-географічне картографування: монографія / Бондаренко Е. Л. – К. : Фітосоціоцентр, 2007. – 272 с. 3.Бондаренко Е. Л. Особливості формування шкал кількісних показників на тематичних картах в умовах комп’ютеризації картографії / Е. Л. Бондаренко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Географія. – 2018. – № 73. – С. 49–55. https://doi.org/10.17721/1728-2721.2019.73.10 4.Бондаренко Е. Л. Способи картографічного зображення на інтерактивних картах / Е. Л. Бондаренко, Р. С. Шорохова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Географія. – 2017. – № 67. – С. 121–126. https://doi.org/10.17721/1728-2721.2017.66.20 5.Національний атлас України. Наукові основи створення та їх реалізація / за ред. Л. Г. Руденка. – К. : Академперіодика, 2007. – 407 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1.Формулювання теорії картографії на основі парадигми повідомлення. 2.Розвиток теорії картографії на базі аналітичної парадигми та в епоху комп’ютерних технологій.
Методи та критерії оцінювання
Форми та організація оцінювання: поточне (семестрове) оцінювання (практичні роботи (мінімальна оцінка 24, максимальна 40; контрольні роботи (6 – 10); самостійна робота (5 – 10)); підсумкове (заключне) оцінювання у формі іспиту (оцінка за знання теорії (мінімум 12, максимум 20 балів); оцінка за практичну частину (13 – 20). Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 35 балів, для допуску до форми підсумкового контролю необхідно обов’язково здати додатково виконане індивідуальне комплексне завдання.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Геодезії та картографії
Географічний факультет
Геодезії та картографії
Географічний факультет