Міжнародний маркетинг
Освітня програма: Міжнародний бізнес (з обов’язковим вивченням двох іноземних мов)
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Назва дисципліни
Міжнародний маркетинг
Код дисципліни
ОК 14
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати загальнотеоретичні та методологічні основи маркетингу, сутність і специфіку міжнародного маркетингу, його роль у розвитку підприємництва; елементи комплексу маркетингу та методики розробки комплексу заходів з товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики на національних та міжнародних ринках; методологію маркетингових досліджень
на національних і міжнародних ринках, методи аналізу ринків;
методи та прийоми аналізу маркетингового середовища; основні засади сегментування зовнішнього ринку; методи оцінки ризиків діяльності при виході на зарубіжні ринки;
теорію і практику сучасного маркетингового механізму впливу на конкурентні позиції підприємства на національному та зарубіжному ринку; організацію і управління маркетинговою діяльністю підприємства на національному та зарубіжному ринку;
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання теоретичних основ психології, соціології, економічної теорії, статистики, макро- та мікроекономіки, міжнародних економічних відносин, економіки підприємств, менеджменту, міжнародного бізнесу, інформатики, кроскультурного менеджменту, маркетингу, кон’юнктури світових товарних ринків, ціноутворення, іноземної мови тощо;
вміння збирати, узагальнювати та аналізувати інформацію щодо багатопрофільної міжнародної підприємницької діяльності, виконувати аналітичні та організаційні роботи при підготовці та реалізації бізнес проектів, застосовувати технології ринкових досліджень тощо;
володіння елементарними навичками економіко-статистичного та стратегічного аналізу, навичками написання аналітичних довідок, використання сучасних засобів обробки та подачі інформації;
Зміст навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. "Генеза маркетингу "
Тема 1. Формування теорії маркетингу і його концепцій
Тема 2. Комплекс маркетингу та маркетинг-менеджмент в системі підприємництва
Тема 3. Сучасна концепція міжнародного маркетингу
Тема 4. Технології дослідження міжнародного маркетингового середовища
Тема 5. Стратегічне маркетингове планування та розробка стратегії конкурентної боротьби на світових товарних ринках
Змістовий модуль 2. " Парадигма міжнародного маркетингу "
Тема 6. Міжнародні маркетингові дослідження та сегментація світового ринку.
Тема 7. Вибір закордонних ринків і моделі виходу на них.
Тема 8. Комплекс маркетингу суб’єктів міжнародного підприємництва
Тема 9. Управління міжнародним маркетингом
Рекомендована та необхідна література
1. Міжнародний маркетинг: підручник/О.Л.Каніщенко. – К.: ВПЦ «Київський університет», 2016. – 480 с.
2. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для студ. екон. спец. вузів.- 4-е вид.,К.:”Лібра”- 2006. – 717 с.
3. Міжнародний маркетинг: в питаннях та відповідях [текст]: навч.посіб.:/За ред.М.Барановської, Ю.Козака, С.Смичека, - К.:Центр учбової літератури, 2013. – 302 с
4. Багиев Г. Л. и др. Маркетинг: Учебник /Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Аннг Х.; Под общ. ред. Г. Л. Багиева.- 3- е изд. /перераб. и доп. - СПб.: Питер, 2010. - 576 с
5. Міжнародний бізнес: підручник, 3-ге видання, доп. та перероб. // За заг. ред. Вергуна В. А. – К.: “ВАДЕКС”, 2014. – 872 с
6. Міжнародний маркетинг: навч. посібник / Т. В. Князєва, Ю. П. Колбушкін, С. В. Петровська та ін. – К. : НАУ, 2019. – 164 с
7. Міжнародний маркетинг: підручник / [Я. С. Ларіна та ін. ; за ред. О. І. Бабічевої]. – Київ : Гельветика, 2018. – 451 с
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за модульно-рейтиговою системою. Поточний контроль: усні відповіді (до 10 балів), доповнення (до 5 балів), письмове завдання (реферат та презентація) (до 15 балів), групове дослідно-аналітичне завдання (до30 балів). Формою підсумкового контролю є іспит. Іспит проводиться письмово. Відповідь студента на іспиті оцінюється максимально в 40 балів.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Валентина
Петрівна
Мазуренко
Кафедра Міжнародного Бізнесу
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра Міжнародного Бізнесу
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин