Теорія сталого розвитку та соціальні аспекти міжнародного бізнесу

Освітня програма: Міжнародний бізнес (менеджмент та маркетинг) (заочна форма навчання)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Теорія сталого розвитку та соціальні аспекти міжнародного бізнесу
Код дисципліни
ОК3.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Триместр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати суть та особливості соціалізації міжнародного бізнесу, концепції соціальної відповідальності бізнесу, поняття та зміст соціального капіталу, особливості та завдання соціальної звітності у міжнародному бізнесі, суть стандартів корпоративної соціальної відповідальності, механізми та інструменти соціально відповідальних підходів до ведення бізнесу, суть корпоративної соціальної відповідальність міжнародного бізнесу, мікро- і макро рівні соціально-етичних проблем компанії, сутність концепції сталого економічного розвитку, сутність екологічного менеджменту та відповідальності транснаціональних корпорацій, сутність зеленої економіки, специфіку соціальної відповідальності бізнесу перед працівниками, сутність інститутів соціального партнерства, поняття та особливості застосування концепції соціально-етичного маркетингу, поняття соціальної реклами
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання теоретичних основ менеджменту, екологічного менеджменту, маркетингу. Володіння елементарними навичками пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел
Зміст навчальної дисципліни
Тематичний план дисципліни: 1. Соціальні виміри глобальної трансформації бізнесу 2. Концепції соціальної відповідальності бізнесу 3. Соціальна відповідальність корпорацій – умова розвитку міжнародного бізнесу 4. Концепція сталого розвитку. Екологічні та соціальні проблеми світу та відповідальність бізнесу 5. Соціально орієнтований маркетинг в системі міжнародного бізнесу. Соціальне підприємництво 6. Соціальна відповідальність бізнесу і права людини та працівника
Рекомендована та необхідна література
1. Виттенберг Е.Я. Социальная ответственность бизнеса на постсоветском пространстве. – М..:РГГУ, 2011. – 477с. 2. Гіл, Чарлз В.Л. Міжнародний бізнес: Конкуренція на глобальному ринку / Чарлз В.Л. Гіл; пер. с англ. - К.: Вид-во Соломії Павличко «Основи», 2001. – 856с. 3. Кляйн Н. Змінюється все. Капіталізм проти клімату. – К.: Наш формат, 2016. – 480 с. 4. Котлер Ф., Лі Н. Корпоративна соціальна відповідальність. Як зробити якомога більше добра для вашої компанії та суспільства/Пер. з англ. С. Яринич. – К.: Стандарт, 2005. – 302 с. 5. Макстон Г., Рандерс Й. У пошуках добробуту. Керування економічним розвитком для зменшення безробіття, нерівності та змін клімату. – Київ: Пабулум, 2017. – 320 с. 6. Міжнародний бізнес: підручник. / за ред. проф. В.А. Вергуна. – К.: ВАДЕКС, 2014. – 810с. 7. Банерджі А., Дуфло Е. Економіка бідності. Як звільнити світ від злиднів. / пер. з англ. В. Плискін. – К.: Наш Формат, 2018. – 312с
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за модульно - рейтинговою системою. Завершується дисципліна – заліком. Робота на семінарах (усні відповіді та доповнення) оцінюються максимально в 10 балів за семінар. Обов’язковим для заліку є виконання студентами персональних аналітичних проектів та участь у виконанні групового творчого завдання «Соціальна реклама», передбачених Робочою навчальною програмою, які оцінюються максимально у 15 балів кожен
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни