Маркетинг

Освітня програма: ЕКОЛОГІЯ (бакалавр) ДЕННА

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Маркетинг
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР01. Демонструвати розуміння основних принципів управління природоохоронними діями та/або екологічними проектами. ПР08. Уміти проводити пошук інформації з використанням відповідних джерел для прийняття обґрунтованих рішень. ПР09. Демонструвати навички оцінювання не передбачуваних екологічних проблем і обдуманого вибору шляхів їх вирішення. ПР13. Уміти формувати ефективні комунікаційні стратегії з метою донесення ідей, проблем, рішень та власного досвіду в сфері екології.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати зміст навчальних дисциплін «Економічна теорія», «Екологія», «Економіка природокористування», «Організація управління в екологічній діяльності», «Основи «зеленого» бізнесу». 2. Вміти самостійно застосовувати знання із загальної екології, економіки природокористування та інших навчальних дисциплін для вирішення конкретних науково-практичних задач; працювати з науковою та науково-методичною літературою. 3. Володіти елементарними навичками системного аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
В рамках курсу студенти вивчають сутність, зміст та значення екологічного маркетингу в діяльності сучасних підприємств. Виникнення та сутність екологічного маркетингу – розділ присвячений дослідженню специфіки екологічного маркетингу, чинників розвитку екологічних потреб і екологічних товарів, аналізу типів екологічно спрямованої поведінки споживачів та їх мотивації до споживання екологічних товарів. Особливості застосування екологічного маркетингу в Україні – розділ зосереджує увагу на напрямках розвитку ринку екологічних товарів у світі й Україні, особливостях просування екологічних товарів на ринку, процедурі екологічного маркування та оптимізації витрат на просування екологічних товарів різного рівня мотивації споживання.
Рекомендована та необхідна література
1. Гацька Л.П., Карлащук С.В., Харченко Т.Б. Екологічний маркетинг: навчальний посібник / Л.П.Гацька, С.В.Карлащук, Т.Б.Харченко / заг. ред. Гацька Л.П. – К., 2018. – 164 с. 2. Прокопенко О.В. Екологічний маркетинг: навчальний посібник / О.В. Прокопенко. – К.: Знання, 2012. – 319 с. 3. Зіновчук Н.В., Ращенко А.В. Екологічний маркетинг: Навчальний посібник. – Житомир: Видво ЖДУ ім.І.Франка, 2015. – 190 с. 4. Екологічний маркетинг: Навч. посібник / Вічевич А.М., Вайданич Т.В., Дідович І.І., Дідович А.П. – Львів: УкрДЛТУ, 2003. – 248 с
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: 1. Модульна контрольна робота 1: РН 1.1–2.2 – 20 / 10 балів. 2. Модульна контрольна робота 2: РН 1.1–2.2 – 20 / 10 балів. 3. Виступи на семінарах (презентації, доповіді, усні відповіді, доповнення, ситуаційні вправи, дискусії): РН 1.1–4.1 – 60 / 30 балів. Підсумкове оцінювання: у формі заліку
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни