Маркетинг

Освітня програма: Біотехнологія (бакалавр) ДЕННА

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Маркетинг
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР01. Вміти застосовувати сучасні математичні методи для розв’язання практичних задач, пов’язаних з дослідженням і проектуванням біотехнологічних процесів. Використовувати знання фізики для аналізу біотехнологічних процесів.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1.Знати: основні засади функціонування підприємств, основи загального державного регулювання підприємств. 2. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та представлення даних, роботи з нормативно-правовою базою.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів (по 1 змістовому модулі в кожному семестрі): 1. Змістовий модуль 1. «Теорія та практика управління бізнесом в сучасному ринковому середовищі», який присвячено розгляду суті концепції маркетингу, діагностиці ринкового стану компанії в сучасному бізнес-середовищі. Важливу увагу присвячено розкриттю специфіки прийняття управлінських рішень відносно ринкової та продуктової стратегій компанії. 2. Змістовий модуль 2. «Розробка маркетингових стратегій підприємства», який присвячено змісту та сутності етапів процесу формування маркетингової стратегії підприємства, її практичній реалізації, а також розробці маркетингового плану.
Рекомендована та необхідна література
1. . Маркетинг. Навчальний посібник / Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.О. / За заг. ред. проф. Старостіної А.О. - К.: «НВП «Інтерсервіс», 2018. -- 216 с. 2. Маркетинг: підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В. Крикавський та ін. за ред. А.О. Старостиної. - К.: Знання, 2009. 3. Маркетинг: термінологічний словник / Старостіна А.О., Кочкіна Н.Ю., Журило В.В. та ін. / За заг. ред. проф. Старостіної А.О. - К.: «НВП «Інтерсервіс», 2017. - 154 с. 4. Промисловий маркетинг: Теорія, світовий досвід, українська практика: Підручник / За ред. А.О. Старостіної. - К.: Знання, 2005, - 764с. - Європейський маркетинг). 5. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження національних і міжнародних ринків: Підручник. - К.: ТОВ »Лазарит-Поліграф», 2012. - 480с. 6. Маркетинговий менеджмент: Підручник /Ф.Котлер, К.Л.Келлер, А.Ф. Павленко та ін.- К.: Видавництво «Хімджест», 2008. - 720 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне заняття
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: 1. Усне опитування (РН 1.1; 2.1; 2.2; 3.1; 3.2) – 10 балів / 5 балів; 2. Розв’язування задач (РН 1.1; 2.1; 2.2; 3.1; 3.2) – 20 балів / 10 балів; 3.Тестування (РН 1.1; 2.1; 2.2) – 20 балів / 12 балів; 4. Модульна контрольна робота (РН 1.1; 2.1; 2.2) – 20 балів / 10 балів; 5. Індивідуальні самостійні завдання (РН 1.1; 2.1; 2.2; 3.1; 3.2) – 10 балів / 5 балів; 6. Підсумкова контрольна робота (РН 1.1; 2.1; 2.2) – 20 балів / 10 балів. - підсумкове оцінювання: у формі заліку
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни