Стратегія підприємства

Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Економіка бізнесу"

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Стратегія підприємства
Код дисципліни
ДВС.2.04
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
9 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
1.1 Знати теоретичні й практичні засади управління змінами, стратегічного управління та стратегічного планування 1.2 Знати методи стратегічного аналізу, механізм забезпечення реалізації стратегії підприємства та моніторингу її впровадження 2.1 Вміти використовувати методи стратегічного аналізу, інтерпретувати результати та укладати на цій основі рішення щодо стратегічних альтернатив 2.2 Вміти забезпечувати розробку та реалізацію стратегічних планів підприємства, оцінювати етапи їх впровадження 3.1 Здатність вести обговорення у форматі стратегічної сесії та оцінки альтернатив, комунікувати на основі стратегічного бачення та стратегічних пріоритетів, реагувати на опір змінам 4.1 Здатність самостійно вирішувати завдання, опрацьовувати, узагальнювати інформацію та відповідати за результати своєї діяльності
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1.1 Know the theoretical and practical principles of change management, strategic management and strategic planning 1.2 Know the methods of strategic analysis, the mechanism for ensuring the implementation of enterprise strategy and monitoring its implementation 2.1 Be able to use the methods of strategic analysis, interpret the results and make decisions on this basis on strategic alternatives 2.2 Be able to ensure the development and implementation of strategic plans of the enterprise, evaluate the stages of their implementation 3.1 Ability to discuss in the format of a strategic session and evaluate alternatives, communicate on the basis of strategic vision and strategic priorities, respond to resistance to change 4.1 Ability to solve problems independently, process, summarize information and be responsible for the results of their activities
Зміст навчальної дисципліни
Тема 1. Вступ до курсу: стратегія підприємства та розвиток концепцій стратегічного управління Тема 2. Управління змінами Тема 3. Стратегічне бачення, місія, цілі Тема 4. Система стратегій підприємства Тема 5. Середовище у стратегічному управлінні: чинники, стейкхолдери, аналіз Тема 6. Стратегічний вибір. Методи стратегічного аналізу. Стратегічні альтернативи Тема 7. Стратегічне планування Тема 8. Забезпечення реалізації стратегії
Рекомендована та необхідна література
1. Мінцберг Г. Зліт і падіння стратегічного планування. К.: Видавничий дім агенції «Стандарт», 2008. 412 с. 2. Портер М. Конкурента перевага. Як досягати стабільно високих результатів. Харків. Наш формат. 2019. 624 с. 3. Стратегічне управління: підручник [для студ. ВНЗ]. О.М. Тищенко, Т.М. Хміль, С.К. Василик, О.В. Ревенко. Х.: Інжек, 2009. 280 с. 4. Тертичка В.В. Стратегічне управління: підручник. Київ: «К.І.С.». 2017. 932 с. 5. Томпсон А., Стрикленд Дж. Стратегический менеджмент: создание конкурентного преимущества. 19-е издание. М.: Диалектика, 2019. 800 с. 6. Чан В. Ким, Рене Моборн. Стратегія блакитного океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції. «Клуб Сімейного Дозвілля», 2016. 384
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, самостійна робота,семінарське заняття, іспит.
Методи та критерії оцінювання
Усне опитування, підготовка і обговорення індивідуальних завдань, контрольна робота, виконання індивідуальних та групових завдань, презентація та обговорення результатів, усне опитування, вирішення кейсів, участь у підготовці, проведенні та модеруванні стратегічної сесії, аналіз кейсів, презентація-виступ за результатами виконання індивідуальних завдань.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Лариса Володимирівна Шаульська
Кафедра економіки підприємства
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра економіки підприємства
Економічний факультет