Цінові стратегії в міжнародному бізнесі
Освітня програма: Міжнародний бізнес (з обов’язковим вивченням двох іноземних мов)
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
            Назва дисципліни
        
        
            Цінові стратегії в міжнародному бізнесі
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ВБ 4.01.02
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Вибіркова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Перший
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            4 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            3
        
    
            Результати навчання
        
        
            Знати функції і основні принципи ринкового ціноутворення; методи формування і контролю цін; особливості ціноутворення в різних сферах економіки; організацію процесу формування цін у виробників і замовників; зарубіжний досвід формування та контролю цін.
        
    
            Форма навчання
        
        
            Дистанційне навчання
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Знання теоретичних основ економічної теорії, економіки фірми; вміння вивчати, оцінювати, аналізувати та узагальнювати основні напрями трансформації споживчих ринків з врахуванням світових та національних тенденцій розвитку; володіння елементарними навичками аналітичного дослідження та аналізу.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            ематичний план дисципліни:
	•	Вступ до дисципліни. Особливості ціноутворення в сучасній системі міжнародного бізнесу 
	•	Цінова політика компанії та її важливість в діяльності компанії.
	•	Стратегії ціноутворення в маркетингу. Етапи розробки цінової стратегії. Види базисних цінових стратегій.
	•	Методологія ціноутворення.
	•	Алгоритм розробки цінової стратегії компанії орієнтованої на споживача.
	•	Цінова стратегія в системі стратегічного управління компанією.
	•	Співвідношення ціни, витрат і доходів підприємства. 
	•	Методи прогнозування, планування та управління бізнесом в контексті ефективного ціноутворення.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1.	Андреева, Т. В. Цепочка создания стоимости продукта. Формирование и оценка эффективности / Т.В. Андреева. - М.: Инфра-М, РИОР, 2016. 
2.	Баздникин, А. С. Цены и ценообразование / А.С. Баздникин. - М.: Юрайт, 2016. - 332 c.
3.	Закон о торговле в карикатурах и комментариях. - М.: ИД Retailer, 2016. - 188 c.
4.	Зянько В.В. Фінанси підприємств: навч. посіб. Частина 1 / Зянько В.В., Фурик В.Г., Вальдшмідт І.М. - Вінниця:ВНТУ, 2016. - 126 с
5.	Клепик, М. С. Увеличение продаж без особых материальных затрат. Клиентинг без бюджета / М.С. Клепик. - М.: Дашков и Ко, 2017. - 154 c.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Лекція, семінарське заняття
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Навчальна дисципліна «Цінові стратегії в міжнародному бізнесі» оцінюється за модульно-рейтинговою системою. Поточний контроль:  оцінювання роботи на практичних заняттях та виконання самостійної роботи (презентація-доповідь); написання студентами модульних робіт. 
Поточний контроль: оцінювання роботи на семінарських і практичних заняттях; виконання самостійної роботи;  написання студентами модульних контрольних робіт.
Якщо впродовж семестру студент набрав менше 40 балів, то він вважається таким, що не виконав навчальний план і не допускається до заліку. 
Рекомендований мінімум, що допускає студента до заліку – 48 балів. Залік оцінюється максимально в 20 балів. За результатами семестру студент отримує максимально балів за підсумковою шкалою, яка складається з результатів двох модулів у семестрі та оцінки за залік.
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Дар’я
                            Андріївна
                            Глухова
                        
                        
                            Кафедра Міжнародного Бізнесу 
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
                    Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра Міжнародного Бізнесу
                    
                    
                        Навчально-науковий інститут міжнародних відносин