Мінерально-ресурсна база Світу
Освітня програма: Геохімія і мінералогія
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут "Інститут геології"
Назва дисципліни
Мінерально-ресурсна база Світу
Код дисципліни
ОК 15
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Знання про сучасний рівень вивченості мінерально-сировинної бази, розподіл найбільш важливих ресурсів корисних копалин у світовому масштабі, кон’юнктуру ринку окремих видів мінеральної сировини. Уміння аналізувати взаємозв’язок геології та кількості мінеральних ресурсів, виявляти перспективи нарощування ресурсів та фактори, які впливають на їх розробку, якість і конкурентоздатність мінеральної сировини на світовому ринку.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання теоретичних основ із мінералогії та геології родовищ корисних копалин.
Зміст навчальної дисципліни
Представлена сучасна інформація щодо глобальних особливостей розповсюдження різних видів корисних копалин, світові тенденції їх видобутку і використання, зміни світового ринку мінеральних корисних копалин. Показаний вплив такої інформації на визначення коротко- чи середньострокових планів геологорозвідки та видобутку, збагачення корисних копалин, виявлення явних і потенційних ризиків, пов’язаних із відпрацюванням відомих чи розробкою нових родовищ.
Рекомендована та необхідна література
Металічні та неметалічні корисні копалини України. В .2 т. Київ, 2006. Михайлов В.А, Виноградов Г.Ф., Курило М.В. та ін. Неметалічні корисні копалини України: Підручник. Київ: ВПЦ „Київський університет”, 2008. 494 с. Dahlkamp F.J. Uranium ore deposits. Springer, 1993. 470 p. Laznicka P. Giant metallic deposits: Future sources of industrial metals. – Heidelberg: Springer-Verlag. 2010. 949 p. Robb L. Introduction to ore-forming processes. Blackwell Publishing. 2005. 373 p. Ridley J. Ore deposit geology. Cambridge University Press. 2013. 411 p. Neukirchen F., Ries G. The World of Mineral Deposits. Springer. 2020. 378 p. Revuelta M.B. Mineral Resources: From Exploration to Sustainability Assessment. Springer. 2018. 663 р.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття та самостійна робота студента
Методи та критерії оцінювання
Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100 бальною шкалою. Оцінювання здійснюється за накопичувальною системою та передбачає: 2 модульні контрольні роботи кожна оцінюється у 20 бали (рубіжна оцінка 12 бали), за роботу на семінарських заняттях виділено 20 бали (рубіжна оцінка 12 бали). Підсумкове оцінювання у формі іспиту: максимальна оцінка 40 бали, рубіжна оцінка 24 бали. Під час іспиту студент виконує завдання пов’язані із розповсюдженням окремих видів рудних і нерудних корисних копалин, головні геолого-промислові типи їхніх родовищ, сучасний стан ресурсів і запасів, якісні характеристики особливості видобутку і збагачення, кон’юнктуру ринку. Підсумкова оцінка виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру, як сума балів за систематичну роботу на семінарських заняттях, результатів модульно-контрольних робіт та опрацювання лекційного матеріалу впродовж семестру та балів отриманих під час іспиту.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни