Обʼєктно-орієнтоване програмування

Освітня програма: Прикладна Математика

Структурний підрозділ: Факультет комп'ютерних наук та кібернетики

Назва дисципліни
Обʼєктно-орієнтоване програмування
Код дисципліни
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
8
Результати навчання
РН18. Ефективно спілкуватися з питань інформації, ідей, проблем та рішень зі спеціалістами та суспільством загалом
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Для успішного вивчення дисципліни «Об'єктно-орієнтоване програмування» студент повинен відповідати таким вимогам: 1. Успішне опанування курсів: 1. Програмування. 2. Знати: 1. Основні структури даних і алгоритми їх обробки. 3. Вміти: 1. Проектувати, розробляти та тестувати програми. 4. Володіти: 1. Програмування на мовах С та С++.
Зміст навчальної дисципліни
Модуль 1. Узагальнене програмування. Шаблонні функції Шаблонні класи Поліморфні можливості шаблонів Винятки Характеристики і стратегії Шаблони виразів Метапрограмування Ієрархії шаблонів та їх застосування Класификація типів Інтелектуальні вказівники Контрольна робота Модуль 2. Стандартна бібліотека С++ Структура бібліотеки шаблонів STL Контейнери Алгоритми Функтори Допоміжні засоби стандартної бібліотеки. Стандартні масиви. Клас vector. Стандартні списки. Класс list. Стандартні множини і мультимножини. Класи set і multiset. Стандартні відображення і мультивідображення. Класи map і multiset. Ітератори й адаптери літераторів Стандартні інтелектуальні вказівники. Класи shared_ptr та weak_ptr Стандартні інтелектуальні вказівники. Клас unique_ptr_ptr Стандартні рядки Неупорядковані асоціативні контейнери. Хешування Робота з числами. Класс array. Робота з числами. Класс valarray. Робота з числами. Класс bitset. Еволюція мови С++. Контрольна робота
Рекомендована та необхідна література
1. Джосаттис Н.М. Стандартная библиотека С++: справочное руководство. М.: Издательский дом “Вильямс”, 2014 2. Вандервурд Д., Джосаттис Н. Шаблоны С++: справочник разработчика. — М.: Издательский дом “Вильямс”, 2003. — 544 с. 3. Клюшин Д.А. Полный курс С++. Профессиональная работа. — М.: Издательский дом “Вильямс”, 2004. 4. Кнут Д. Искусство программирования. Т. 1-3. — 3-е изд. — М.: Издательский дом “Вильямс”, 2000. 5. Кормен Т., Лейзерсон Ч., Ривест Р., Штайн К. Алгоритмы: построение и анализ. – – М.: Издательский дом “Вильямс”, 2006. 6. Страуструп Б. Язык программирования С++. Специальное издание. — Спб: Невский диалект, 2002. 7. Гамма Э., Хелм Р., Джонсон Р., Влиссидес Дж. Приемы объектно-ориентированного проектирования. — Спб.: Питер, 2004. 8. Ласло М. Вычислительная геометрия и компьютерная графика на С++: Пер. с англ. М., "БИНОМ", 1997. 9. Саттер Г. Решение сложных задач на С++. — Издательский дом “Вильямс”, 2002. — 400 с. ...
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, лабораторні роботи, самостійна робота, опрацювання рекомендованої літератури, виконання домашніх завдань.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом: 70 балів: 1. Контрольна робота №1: РН 1.1, РН 1.2, 1.3, 2.1, 3.1 – 35/18 балів. 1. Контрольна робота № 2: РН 1.1, РН 1.2, 1.3, 2.1, 3.1 – 35/18 балів. Підсумкове оцінювання (у формі іспиту): - Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом: 30 балів. - Результати навчання, які будуть оцінюватись: РН 1.1, РН 1.2, 1.3, 2.1, 3.1 - Форма проведення: письмова. - Види завдань: 3 письмових завдань (2 теоретичних питання та 1 практичних завдання).
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни