МАРКЕТИНГ

Освітня програма: Еконофізика

Структурний підрозділ: Факультет радіофізики, електроніки та комп’ютерних систем

Назва дисципліни
МАРКЕТИНГ
Код дисципліни
ВБ 1.12
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Студент повинен знати осуть та етапи маркетингової діяльності; процедуру відбору цільових ринків; суть та етапи комплексу маркетингу. Студент повинен вміти здійснювати ринкову діагностику бізнес-середовища; проводити опитування споживачів; визначати економічні інтереси ринкових суб‘єктів; розробляти ринкові стратегії підприємства; розробляти продуктові стратегії підприємства.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: основні поняття та закони сучасної економічної теорії, історію економіки та економічної думки, принципи, закони, функції макроекономіки та мікроекономіки. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки статистичної інформації, визначати та аналізувати фактори ринкової кон’юнктури, вміти систематизувати ринкові чинники впливу на діяльність суб’єкта господарювання.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: Змістовий модуль 1. «Маркетинг - теорія та практика управління бізнесом в сучасному ринковому середовищі. Розробка ринкових стратегій підприємства», який присвячено розгляду суті та змісту маркетингу як теорії і практики прийняття управлінських рішень, сучасної концепції маркетингу, сутнісних елементів та принципів взаємодії між ними. Розглядаються питання прийняття управлінських рішень відносно ринкової стратегії компанії, етапи цільового маркетингу, принципи відбору привабливих сегментів, розробку конкурентної стратегії та стратегії позиціонування. Змістовий модуль 2. «Розробка продуктових стратегій підприємства. Управління маркетингом», який розглядає прийняття управлінських рішень відносно продуктової стратегії компанії (товарної, цінової, комунікацій, розподілу) та управління маркетингом.
Рекомендована та необхідна література
1. Старостіна А. Наближення до європейської моделі споживання алкоголю за рахунок зменшення ризиків українських споживачів на ринку вина / А. О. Старостіна, В. А. Кравченко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. – 2016. – № 9 (186). – С. 35-44 2. Старостіна А. Маркетингові дослідження: визначення мети та практика розробки анкети (на прикладі ризиків споживачів на ринку вина) / А. О. Старостіна, В. А. Кравченко // Вісник Киiвського нацiонального унiверситету iм. Тараса Шевченка. Серiя: Економiка. - 2015. - №8 (175). - С. 6-12 3. Старостіна А. Український маркетинг: становлення та перспективи розвитку / А. О. Старостіна // Маркетинг в Україні. - 2017 - 100 - С. 4-9 4. Ceccato I., Di Crosta A., Marchetti D., La Malva P. Psychological factors and consumer behavior during the COVID-19 pandemic. 2021. URL: https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0256095
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, консультації, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Підсумкове оцінювання у формі іспиту Студент не допускається до складання іспиту, якщо протягом семестру отримав менше, ніж 36 балів. Якщо оцінка студента на іспиті є нижчою від мінімального порогового рівня (24 бала), то бали за іспит не додаються до семестрової оцінки (вважаються рівними нулю), а підсумкова оцінка із дисципліни є незадовільною.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Яна Валеріївна Дербеньова
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет