Наноелектроніка та міхрохвильова техніка

Освітня програма: Прикладна фізика, наноелектроніка та комп’ютерні технології

Структурний підрозділ: Факультет радіофізики, електроніки та комп’ютерних систем

Назва дисципліни
Наноелектроніка та міхрохвильова техніка
Код дисципліни
ВК 2.12
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Результатом прослуховування курсу є створення в студентів базових уявлень про фізичні основи явищ струмоперенесення та теплоперенесення в нанорозмірних об’єктах, сучасні тенденції мініатюризації приладів електроніки.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Навчальна дисципліна «Наноелектроніка і мікрохвильова техніки» має зв'язок з навчальними дисциплінами «Математичний аналіз», «Квантова механіка», «Радіотехнічні кола та сигнали», «Основи радіоелектроніки», «Квантова та напівпровідникова електроніка»
Зміст навчальної дисципліни
В курсі з єдиної точки зору розглядаються питання фізики напівпровідників при переході до нанорозмірів, а також принципи роботи найпоширеніших пристроїв та систем, які лежать в основі сучaсної напівпровідникової наноелектроніки та спінтроніки.
Рекомендована та необхідна література
1. Mitin Vladimir V., Kochelap Viatcheslav A., Stroscio Michael A. Introduction to Nanoelectronics: Science, Nanotechnology, Engineering, and Applications. – Cambridge: Cambridge University Press. – 2012. –346 pp. 2. Hoefflinger Bernd (Editor). Chips 2020: A Guide to the Future of Nanoelectronics (Frontiers Collection). – Berlin: Springer-Verlag. – 2012. – 505 pp. 3. RJ Martín-Palma, J Martínez-Duart, F Agulló-Rueda. Nanotechnology for microelectronics and optoelectronics (Elsevier, 2006) 4. Находкін М.Г., Шека Д.І. Фізичні основи мікро- та наноелектроніки. Підручник. – Київ: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет». – 2005. – 431 с. 5. Кругляк Ю.О., Кругляк Н.Ю., Стріха М.В. Уроки наноелектроніки: виникнення струму, формулювання закону Ома і моди провідності в концепції «знизу – вгору» // Сенсорна електроніка і мікросистемні технології. – 2012. – т. 3(9), N 4. – С. 5-29.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, підсумкові контрольні роботи, самостійні завдання (реферати), підсумковий залік
Методи та критерії оцінювання
Оцінюються контрольні роботи, самостійні роботи (реферати), відповіді на заліку. Вклад результатів навчання у підсумкову оцінку, за умови їх опанування на належному рівні і успішної здачі всіх робіт наступний: знання до 50 %; вміння – до 35%; комунікація – до 5%; автономність та відповідальність – до 10%.
Мова викладання
Українська