КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА

Освітня програма: ОПП Культурологія 2020

Структурний підрозділ: Філософський факультет

Назва дисципліни
КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА
Код дисципліни
ОК 20
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 4.Знати та розуміти теоретичні підходи до визначення культури, її проявів та форм існування ПРН 6. Виявляти, перевіряти та узагальнювати інформацію щодо різноманітних контекстів культурної практики, визначати ступінь їх актуальності із застосуванням релевантних джерел, інформаційних, комунікативних засобів та візуальних технологій ПРН 13. Презентувати знання про культуру відповідно до спеціалізації представників різних професійних груп та здобувачів освіти ПРН 15. Вільно спілкуватися з професійних питань усно та письмово державною та іноземними мовами з урахуванням мети спілкування та соціокультурних особливостей його контексту ПРН 16. Визначати, формулювати та аргументувати власну громадянську та професійну позицію щодо актуальних суспільних питань
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування курсу базується на знаннях з таких дисциплін освітнього рівня «бакалавр» як: «Історія світової культури», «Історія української культури», «Теоретична культурологія» та ін. Студенти повинні знати основні філософські поняття, категорії і методи соціально-філософського й культурологічного пізнання. 2. Вміти опрацьовувати тематику соціально-філософських та культурологічних текстів; застосовувати основні поняття, категорії в аналізі соціально-культурних, соціально-економічних та професійно-корпоративних явищ та процесів; виявляти сучасні тенденції розуміння та інтерпретації корпоративної культури, прогнозувати перспективи її розвитку з урахуванням особливостей сучасних тенденцій корпоративізації суспільних сфер. 3. Володіти елементарними навичками наукового дослідження та управління інформацією; критичного відношення та прогнозування перспектив розв’язання соціальних, економічних, морально-психологічних проблем у корпоративному функціонуванні.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна «Корпоративна культура» належить до переліку дисциплін вибору студентів та викладається у 6 семестрі бакалаврату. Навчальна дисципліна знайомить студентів із основами вивчення корпоративної культури як важливої складової сучасного культурного функціонування.
Рекомендована та необхідна література
1. Основи корпоративної культури: навч.посіб. /І.М. Ломачинська, О.Д. Рихліцька, Н.В. Барна // за ред.. І.М. Ломачинської. – К., 2011. 2. Професійна та корпоративна етика: навч.посіб. / В.Г. Нападиста, О.В. Шинкаренко, М.М. Рогожа та ін.;наук.ред. В.І. Панченко. – К., 2019. 3. Романовський О.Г. Ділова етика. – Х., 2006. 4. Подолян Г.П. Соціальні засади корпоративної культури // Українські культурологічні студії. Збірник наукових праць. - К.: ВПЦ ««Київський університет», 2018. –-№1(2). С.32-36
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Усний виступ, доповнення та участь в дискусіях на семінарських заняттях: 21/35 балів. 2. Самостійна робота (конспект рекомендованої літератури)- 3/5 балів. 3. Контрольна робота: 12/20 балів. Семестрову кількість балів складають бали, отримані студентом завдяки засвоєнню матеріалу з усіх (двох) частин навчальної дисципліни.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни