Атестаційний іспит

Освітня програма: Психологія сім’ї з основами психотерапії

Структурний підрозділ: Інститут післядипломної освіти

Назва дисципліни
Атестаційний іспит
Код дисципліни
ОК.19
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
Завершальним етапом навчання здобувачів є атестаційний іспит зі спеціальності «Психологія», який надає можливість оцінити загальні вимоги до професійної підготовки здобувачів вищої освіти.Атестаційний іспит дозволяє здобувачам узагальнити знання, здобуті під час навчання, і довести свою готовність самостійно вирішувати практичні проблеми. Відповідність знань випускників і їх практичної підготовки вимогам стандарту вищої освіти відповідного профілю, тобто визначаються ті фахові компетентності, якими повинен володіти здобувач вищої освіти з професійних дисциплін, щоб реалізувати їх в практичній діяльності; комплексний характер іспиту, тобто програма випробування, складається з укрупнених розділів професійних дисциплін, що дає можливість оцінити загальний рівень компетентностей випускника – магістра; комплексний характер іспиту вимагає комплексного характеру відповідей здобувачів вищої освіти під час його проведення.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Атестаційний іспит дозволяє здобувачам узагальнити знання, здобуті під час навчання, і довести свою готовність самостійно вирішувати практичні проблеми. Програма іспиту охоплює основну проблематику навчальних дисциплін, що вивчають здобувачі вищої освіти в межах навчального плану освітнього ступеня «магістр».
Зміст навчальної дисципліни
За формою атестаційний іспит є письмовим. Він включає завдання з п’яти дисциплін професійної підготовки: «Напрями сучасної психотерапії»; «Патопсихологія»; «Актуальні проблеми психології розвитку та психогенетики»; «Актуальні проблеми диференціальної психології та гендерних досліджень»; «Психологія самопізнання та позитивна психологія».
Рекомендована та необхідна література
1.Блінов О. А. Іноваційний психологічний інструментарій діагностики, психотерапії та психокорекції бойового стресу: навчально-методичний посібник. К. : Талком, 2020. 130 с.; 2.Мілютіна, К. Л. Теорія та практика психологічного тренінгу : навч. посіб. К. : МАУП, 2004. 192 с.; 3.Максименко С.Д., Чуприков А.П., Прокопович Є.М., Рожкова І.В., Лобанів С.О. Патопсихологія: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. К.: КММ, 2010. 208 с.; 4.Мартинюк І. А. Патопсихологія. Навчальний посібник. — К.: Центр учбової літератури,. 2008. — 208 с.; 5.2. Власова О.І. Психологія розвитку соціальних здібностей в онтогенезі (повний онтогенез): Наукова монографія. Гамільтон, 2016. 336 с.; 6.Власова О.І. Психологія соціальних здібностей: стпуктура, динаміка, чинники розвитку. – К., ПВЦ:Київський університет. – 2005. -308с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Білети складаються з двох теоретичних питань, практичного завдання (задачі) та тестової частини. Завдання містить 20 тестів. До завдань включаються питання з усіх вищезазначених дисциплін. Оцінка результатів складання атестаційного іспиту здійснюється за 100-бальною системою контролю знань, прийнятою в університеті, та національною шкалою, і відображаються у відповідних відомостях і протоколах роботи Екзаменаційної комісії (ЕК) .
Методи та критерії оцінювання
Результатом атестаційного іспиту є підсумкова оцінка. Критерії оцінювання підсумкового контролю відповідно до розподілу балів: - теоретичні питання (40 балів) – по 20 балів кожне; - практичне завдання (20 балів); - тестові завдання (40 балів, тобто по 2 бали за кожну правильну відповідь) Загальний результат атестаційного іспиту оцінюються у 100 балів.
Мова викладання
українська