Психологічні технології моделювання та моніторингу електоральної поведінки

Освітня програма: Практична психологія ОС магістр

Структурний підрозділ: Інститут післядипломної освіти

Назва дисципліни
Психологічні технології моделювання та моніторингу електоральної поведінки
Код дисципліни
ВКС 2.04
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
знати: предмет, головні категорії, історію розвитку наукових традицій стосовно психологічних аспектів технологій моделювання та моніторингу електоральної поведінки; головні підходи до організації та проведення психодіагностики; психологічні особливості використання психодіагностичних та дослідницьких методів; вміти: збирати, аналізувати та пояснювати діагностичну інформацію в процесі дослідження та проведення психодіагностики процесуальних закономірностей та особливостей електоральної поведінки; адекватно застосовувати різні види методів та методологічних традицій в яких вони розроблені; виявляти особливості проблем клієнтів психолога; самостійно розробляти психодіагностичні програми відповідно до цілей та запитів практики; проводити оцінку ефективності дослідницьких програм; організовувати та проводити тренінги з розкриття та розвитку потенціалів електоральної поведінки.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати теоретичні основи, методологію та провідні напрями дослідження психологічних аспектів технологій моделювання та моніторингу електоральної поведінки. 2. Вміти використовувати валідний і надійний психодіагностичний інструментарій самостійно планувати, організовувати та здійснювати психологічне дослідження, аналізувати та систематизувати одержані результати, формулювати аргументовані висновки та рекомендації, організовувати та надавати психологічну допомогу (індивідуальну та групову). 3. Володіти елементарними навичками планування, організації та проведення психологічної діагностики психологічних аспектівтехнологій моделювання та моніторингу електоральної поведінки; знаннями принципів, стратегій та методів психодіагностичної роботи з психологічними явищами електоральної поведінки.
Зміст навчальної дисципліни
Вступ. Тема 1. Предмет, завдання та методологія дослідження психологічних аспектів моделювання та моніторингу електоральної поведінки. Тема 2. Психологічна структура та зміст електоральної поведінки. Тема 3. Психологія комунікативної електоральної поведінки. Тема 4. Моделі електоральної поведінки. Тема 5. Електоральна поведінка як форма політичної участі.
Рекомендована та необхідна література
1. Психологія масової політичної свідомості та поведінки / відп. ред. В. О. Васютинський. К., 1997. 2. Телешун С.О., Ситник С.В. Конфлікти в публічній політиці та управлінні: навч. посібник. К.: Вид-во НАДУ, 2011. 3. Траверсе Т. М. Політична психологія: підручник. К., 2017.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Доповіді, тести, бліц-опитування, творчі завдання, презентації, аналіз CaseStudy, виконання розробки проекту дослідження Мінімальний бал, який має бути отриманий студентом за відповідними формами контролю складає 36 балів. Максимальний бал, який може бути отриманий студентом за семестр складає 60 балів. Оцінка за передбачені форми поточного оцінювання сумарно не можуть перевищувати 60 балів. Підсумкове оцінювання: іспит. Максимальна підсумкова оцінка з дисципліни - 100 балів. Студент може отримати на іспиті максимально 40 балів, до яких додаються бали отримані студентом під час семінарських (практичних) занять. Для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни оцінка за екзаменаційну роботу не може бути меншою 24 балів. Шкала відповідності оцінок: відмінно - 90-100, добре - 75-89, задовільно - 60-74, незадовільно - 0-59 балів.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Тетяна Михайлівна Траверсе
ІПО-викладачі
Інститут післядипломної освіти

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

ІПО-викладачі
Інститут післядипломної освіти