Соціологія телебачення та Інтернету

Освітня програма: Соціологічне забезпечення управлінських процесів

Структурний підрозділ: Факультет соціології

Назва дисципліни
Соціологія телебачення та Інтернету
Код дисципліни
ВБ4.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
1.1 Знати історію ставлення та специфіку розвитку ЗМІ. 1.2 Знати основні медіа-теорії, їх класифікації. 2.1 Вміти застосовувати різні методи досліджень засобів масової інформації. 2.2 Вміти проводити дослідження контенту ЗМІ. 2.3 Вміти наповнювати та підтримувати публічні сторінки у соціальних медіа (SMM).
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати методи збору соціологічної інформації. 2. Вміти працювати з комп’ютером. 3. Володіти навичками програмування соціологічного дослідження. 4. Знати вибіркові методи соціологічних досліджень.
Зміст навчальної дисципліни
1. Соціальна історія та специфіка розвитку медіа. 2. Класифікація медіа-теорій. 3. Особливості та методи досліджень засобів масової інформації. 4. Особливості дослідження контенту ЗМІ. 5. Наповнення та підтримка публічних сторінок у соціальних мережах.
Рекомендована та необхідна література
1. Jonathan Obar, Steven Wildman. Social Media Definition and the Governance Challenge - An Introduction to the Special Issue. — Rochester, NY: Social Science Research Network, 2015-07-22.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінар, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Есе РН1.1, РН1.2 – 30 балів/24 бали. 2. Підсумкова контрольна робота з тем 1-3 РН1.1, РН1.2, РН2.1 – 10 балів/ 6 балів. 3. Захист групового дослідницького проекту РН2.2, РН2.3 – 60 балів/30 балів. підсумкове оцінювання – залік
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра методології та методів соціологічних досліджень
Факультет соціології