Асистентська практика
Освітня програма: Соціальні технології
Структурний підрозділ: Факультет соціології
Назва дисципліни
Асистентська практика
Код дисципліни
ОК15
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
1.1 Знати форми та методи викладання соціологічних дисциплін на факультеті соціології.
2.1 Готувати лекційний матеріал з використанням останніх досягнень в даній царині науки.
2.2 Творчо підходити до навчально-методичної роботи.
2.3 Критично оцінювати лекції та семінарські заняття своїх колег та робити на їх основі висновки щодо організації власної викладацької роботи.
3 Чітко, доступно, логічно та послідовно викладати навчальний матеріал студентам, керувати аудиторією .
4 Формування потреби у самовдосконаленні, підвищенні своєї кваліфікації.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основні методичні прийоми, набутки світового та вітчизняного викладання і вивчення соціології.
2. Знати зміст основоположних дидактичних та педагогічних принципів та специфіку їх задіяння у викладанні соціології.
3. Володіти базовим знанням методики у викладанні соціології.
Зміст навчальної дисципліни
Розробка та апробування комплексу навчального забезпечення, який включатиме: текст лекції із описом методів активного навчання, які доцільно застосовувати при вивченні даної теми; розробка семінарського (практичного) заняття, опис завдань для самостійної роботи студентів та форм роботи на семінарі (індивідуальної, групової); розробка комплексів завдань на перевірку засвоєння теми (тести, запитання, творчі завдання) із формами оцінювання.
Рекомендована та необхідна література
1. John Hamlin and Susan Janssen Active Learning in Large Introductory Sociology Courses // Teaching Sociology, Vol. 15, No. 1 (Jan., 1987), pp. 45-54
2. Kathleen McKinney, Frank Beck, Barbara Heyl Sociology Through Active Learning: Student Exercises. SAGE Publications, 2000
3. Ken Robinson On Changing Education Paradigms (MAR 13, 2017) https://www.thecoachingroom.com.au/blog/sir-ken-robinson-on-changing-education-paradigms
4. R. Scott Webster In Defense of the Lecture // Australian Journal of Teacher Education Vol 40, 10, October 2015 URL: https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1078748.pdf
5. Sadykov, Timur & Hana Čtrnáctová The students' opinions toward interactive lectures (2019/06/01) URL: https://www.researchgate.net/publication/334031841_THE_STUDENTS'_OPINIONS_TOWARD_INTERACTIVE_LECTURES
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Відвідуванні лекцій, семінарських занять та консультацій, що проводять керівники-методисти. Підготовка методичних матеріалів лекційних та семінарських занять. Відвідування занять студентів-практикантів. Захист результатів асистентської практики.
Методи та критерії оцінювання
1. Пасивна практика – полягає у відвідуванні лекційних, семінарських занять, консультацій які проводить викладач-методист; опрацювання теоретичних матеріалів для підготовки та проведення занять: РН1.1, РН2.1, РН2.2 – 35 балів (мінімальний бал - 20).
2. Активна практика: самостійне проведення лекційних та семінарських занять, відвідування лекцій та семінарів студентів-практикантів: РН3, РН2.3 – 25 балів (мінімальний бал - 16).
підсумкове оцінювання: захист результатів проходження практики РН4 – 40 балів. Мінімальний бал успішного складання (отримання загальної позитивної оцінки) захисту – 24 бали.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни