Інформаційне забезпечення агробізнесу
Навчально-науковий інститут журналістики
Інформація про освітню програму
Назва освітньої програми
Інформаційне забезпечення агробізнесу
Код освітньої програми
№ 061 «Журналістика»
Кваліфікація, що присуджується
Магістр журналістики
Тривалість освітньої програми
1,5 роки
Кількість кредитів
90
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
7
Рівень кваліфікації
Другий (магістерський)
Галузь знань
Журналістика
Спеціальність
Журналістика
Особливі умови прийому
Комплексне екзаменаційне фахове випробування.
Механізми визначення попереднього навчання
Освіта за ступенем “бакалавр” чи освітньо-кваліфікаційним рівнем “спеціаліст”.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Випускникам, які успішно захистили кваліфікаційний проєкт і склали комплексний іспит, видається документ встановленого зразка про присудження ступеня магістра із присвоєнням освітньої кваліфікації: «Магістр журналістики». Для присвоєння професійної кваліфікації «Журналіст мультимедійних видань засобів масової інформації» студент повинен отримати не нижче 75 балів за дисципліни ОК5, ОК8, ОК9, ОК13, комплексного іспиту та захисту інноваційного проєкту.
Профіль програми
Програмні результати навчання
ПРН1. Аналізувати та узагальнювати результати досліджень і робити висновки про закономірності процесів ринку інформаційного забезпечення агробізнесу.
ПРН2. Планувати дослідження у галузі соціальних комунікацій на замовлення відповідно до ринку інформаційного забезпечення агробізнесу.
ПРН3. Писати рецензію на наукову статтю та/або інноваційний проект.
ПРН4. Використовувати іноземні мови у популяризації своєї дослідницької та/або інноваційної роботи.
ПРН5. Розробляти «дорожну карту» розв’язання виявленої проблеми.
ПРН6. Робити висновки про результативність досліджень у сфері інформаційного забезпечення агробізнесу.
ПРН7. Планувати час на проведення досліджень чи розробку інноваційного проекту з урахуванням специфіки інформаційного забезпечення агробізнесу.
ПРН8. Показувати проблемні питання у діяльності сучасних медіаорганізацій у сфері інформаційного забезпечення агробізнесу.
ПРН9. Демонструвати здатність знаходити замовників на проведення дослідження чи розробку інноваційних проектів у сфері інформаційного забезпечення агробізнесу.
ПРН10. Застосовувати спеціалізовані концептуальні новітні знання з соціальних комунікацій при плануванні наукової роботи чи розробки інноваційного проекту у сфері інформаційного забезпечення агробізнесу.
ПРН11. Оцінювати проблемні питання професійної діяльності, застосовуючи знання з різних предметних галузей.
ПРН12. Здійснювати пошук необхідних знань для планування наукової роботи.
ПРН13. Проводити опитування аудиторії в рамках планованого наукового дослідження.
ПРН14. Писати наукову статтю за результатами дослідження.
ПРН15. Робити висновки про незавершеність дослідження і застосування нових підходів із застосуванням кращих практик світових медіа, що висвітлюють діяльність агробізнесу.
ПРН16. Писати звіт про роботу медійного колективу з викладенням пропозицій щодо поліпшення професійної діяльності у сфері агробізнесу.
ПРН17. Робити самоаналіз у вигляді звіту про свою наукову та/або впроваджувальну діяльність, порівнювати результати з поставленими завданнями.
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Поточний контроль у вигляді тестів, усних презентацій. Підсумковий контроль у вигляді заліків, диференційованих заліків, письмових та усних іспитів, комплексного іспиту, захисту магістерського інноваційного проекту.
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
Національна кредитна мобільність - у рамках звичайної національної кредитної мобільності. Міжнародна кредитна мобільність - на загальних умовах.
Практика та стажування
Стажування за професійною кваліфікацією - 2 семестр, січень-березень, 7 тижнів. Переддипломна практика - 3 семестр, квітень-червень, 7 тижнів.
Навчання на робочому місці
Навчання відбувається з відривом від виробництва.
Гарант освітньої програми
Надія
Іванівна
Білан
Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю
Навчально-науковий інститут журналістики
Навчально-науковий інститут журналістики
Професійні профілі випускників
У сфері зв’язків з громадськістю у галузі агробізнесу можуть обіймати посади: керівник підрозділу з реклами та зв'язків з громадськістю, провідний спеціаліст в галузі інформації та інформаційного аналізу, журналіст, менеджер з реклами, прес-секретар, фахівець прес-служби, референт, рекламіст, рекламний менеджер, піар менеджер.
Доступ до подальшого навчання
Магістр може продовжувати освіту за третім рівнем, підвищувати кваліфікацію, отримувати додаткову післядипломну освіту.
Дисципліни
У рамках освітньої програми студенти вивчають наведені дисципліни