Освітньо-наукова програма підготовки докторів філософії 035 «ФІЛОЛОГІЯ»

Навчально-науковий інститут філології

Інформація про освітню програму

Назва освітньої програми
Освітньо-наукова програма підготовки докторів філософії 035 «ФІЛОЛОГІЯ»
Код освітньої програми
37106
Кваліфікація, що присуджується
доктор філософії . Спеціальність: 035 Філологія
Тривалість освітньої програми
Кількість кредитів
60
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
4
Рівень кваліфікації
Третій (освітньо-науковий)
Галузь знань
Гуманітарні науки
Спеціальність
Філологія
Особливі умови прийому
Механізми визначення попереднього навчання
Наявність ступеня магістра
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Підсумкова атестація здійснюється на підставі оцінки рівня їхніх професійних знань, умінь та навичок шляхом складання підсумкового іспиту із спеціальності в усно-письмовій формі та захисту дисертації доктора філософії.
Профіль програми
Програмні результати навчання
ПРН-1. Знати стандарти сучасної науково- дослідницької діяльності, вимог, необхідних для втілення наукового дослідження та опублікування, включаючи критичну обізнаність та інтелектуальну чесність ПРН-2. Знати визначення мовних одиниць, кореляцій між ними і процесів, які їх супроводжують та характеризують ПРН-3. Знати різницю між різними рівнями лінгвістичного аналізу, знати, як формулювати узагальнення на основі мовних даних, як розпізнавати, систематизувати мовні проблеми, розуміти природу лінгвістичних даних при різних рівнях аналізу ПРН-4. Збирати дані, будувати лінгвістичні корпуси, аналізувати, систематизувати та презентувати отримані дані, Обирати методики для різних типів лінгвістичних досліджень ПРН-5. Розуміти взаємозв'язки між теоретичними підходами та методологічними практиками ПРН-6. Розуміти та застосовувати різні методологічні підходи у оцінці явищ історико- літературного процесу, а також визначати найважливіші питання, порушені цими методологічними підходами ПРН-7. Розуміти вплив сучасної культури (високої, масової, популярної) на розвиток літератури, фольклору ПРН-8. Знати основні історико-літературних події вітчизняного та світового літературного процесу, детальні або дуже детальні знання спеціальної галузі дослідження у поєднанні зі знаннями загальної наукової дискусії у філологічних дисциплінах загалом та історії літератури зокрема ПРН-9. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ПРН-10. Генерувати нові ідеї (креативність), обґрунтовувати власні оригінальні концепції ПРН-11. Використовувати новітні інформаційні і комунікаційні технології. ПРН-12. Проводити самостійні дослідження на сучасному рівні. ПРН-13. Шукати, обробляти та аналізувати інформацію із різних джерел ПРН-14. Формулювати наукову проблему, робочі гіпотези досліджуваної проблеми, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики Повний перелік ПРН1-ПРН38 подано у пункті «Профіль ОНП» стор. 31-34
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Очна форма
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Оцінювання відбувається згідно «Положення про організацію освітнього процесу у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка», кодексу доброчесності «Етичний кодекс університетської спільноти» у викладанні та навчанні, у наукових дослідженнях. Усні та письмові екзамени, диференційований залік, усні опитування, наукові самостійні проекти, презентації. Проміжний контроль у формі річного звіту відповідно до індивідуального плану. Підсумкова атестація у формі іспиту зі спеціальності. Апробація результатів досліджень на наукових конференціях. Публікація результатів наукових досліджень. Публічний захист дисертації у спеціалізованій вченій раді.
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
Практика та стажування
Обов’язкове проходження асистентської педагогічної практики. Вимоги до її проходження діють згідно «Положення про асистентську педагогічну практику аспірантів / ад’юнктів Київського національного університету імені Тараса Шевченка». Базами практики є ЗВО, передусім – КНУ імені Тараса Шевченка.
Навчання на робочому місці
Гарант освітньої програми
Олена Валеріївна Материнська
Кафедра германської філології та перекладу
Навчально-науковий інститут філології
Професійні профілі випускників
Робочі місця в науково-дослідних освітніх закладах (науковий співробітник, молодший науковий співробітник, викладач закладу вищої освіти), керівники підрозділів у сфері освіти та виробничого навчання; вищі посадові особи громадських і самоврядних організацій; вищі посадові особи громадських організацій в соціально-культурній сфері, органах державної влади.
Доступ до подальшого навчання
Здобуття наукового ступеня доктора наук